۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۰

اندیشه‌ورزی‌ وعلم‌آموزی‌‌ آزادانه‌ دختروپسر

حسن روحانی، نامزد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، در جمع مردم نوشهر گفت: در دولت من که دولت تدبیر و امید است ، اخلاق گرایی جای افراط گرایی را می گیرد و خوش اخلاقی در فضای سیاسی جامعه ترویج می شود.
کد خبر : ۱۱۵۶۵۴
صراط:حسن روحانی دقایقی پیش در اجتماع مردم نوشهر اظهار کرد: باید در ۲۴ خرداد کاری کنیم که نگذاریم خودخواهان بر مسند کار بیایند.

وی افزود: در دولت تدبیر و امید اخلاق گرایی جای افراط گرایی را می گیرد و خوش اخلاقی در فضای سیاسی جامعه ترویج می شود.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه باید فضای آزادی واقعی در دانشگاه ها ایجاد شود، تصریح کرد: جوانان دختر و پسر در دانشگاه ها باید آزادانه به اندیشه ورزی و علم آموزی مشغول شوند.

روحانی با اعلام اینکه نیاز به کار و تلاش بیشتری برای رفع معضل بیکاری در جامعه داریم، افزود: باید جوانان را از بیکاری نجات داده و برای آنان شغلی آبرومندانه ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه فضای کسب و کار برای صنعتگران و اصناف باید رونق یابد، اظهار کرد: اکنون این محیط تجاری در کشور معیوب بوده که بنده به دنبال ترمیم آن هستم.

روحانی تاکید کرد: با تکیه بر روحیه قانون گرایی و قانونمداری و ترویج روحیه اخلاق، جامعه ای آرمانی و توسعه یافته را در برنامه داریم.

وی ادامه داد: تلاش دارم که مردم از تحریم ها در دولت بنده خلاص شوند و هر کسی می خواهد که تحریم در کشور حکمفرما باشد به من رای ندهد.

روحانی افزود: باید اعتدال و میانه روی در سیاست خارجی حکم فرما تا بتوانیم با سربلندی بر تحریم ها فائق آییم.

وی از مردم خواست در هنگام رای دادن در ۲۴ خرداد به صورت گروه های چند ده نفره بیایند تا ضمن اینکه حماسه پرشوری در جامعه خلق می شود، ما پیروز انتخابات شویم.

انوشیروان محسنی بندپی، نماینده قبلی مردم نوشهر و چالوس در مجلس نیز با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری بهترین راه پیشرفت نظام اسلامی است، اظهار کرد: روحانی آمده تا تجارب خود را برای برطرف کردن مشکلات جامعه به کار گیرد.

وی افزود: روحانی آمده است تا ۶۰۰ میلیارد دلار درآمد نفتی ایران که در هشت سال گذشته برای کشورهای همسایه خرج شده بود برای برطرف کردن مشکلات نیازمندان، توسعه کشاورزی و مشکلات اقتصادی جامعه بکار بندد.

محسنی گفت: مردم نوشهر و چالوس همواره به تجربه و تخصص رای داده و با حضوری پرشور در ۲۴ خرداد حماسه سیاسی را خلق می کنند.

به گزارش تسنیم، روحانی پس از این مراسم از طریق هواپیما نوشهر را به مقصد فرودگاه ساری ترک کرد.

وی تا ساعتی دیگر در جمع مردم ساری در مسجد جامع این شهر سخنرانی می کند.
منبع: تسنیم