۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۹

فاش شدن سرنوشت "یک صندوق" رای

مستند "یک صندوق" سرنوشت یکی از صندوق‌های انتخاباتی را از زمان حمل از فرمانداری تا زمان شمارش آرا و مهر و موم به تصویر می‌کشد.
کد خبر : ۱۱۶۰۳۹

صراط:محمد دهقان‌پور تهیه‌کننده "یک صندوق" در این زمینه  گفت: کار ما از آغاز ساخت یک صندوق انتخابات ریاست‌جمهوری و حمل آن از فرمانداری آغاز می‌شود و با انتقال آن به آموزش و پرورش و تحویل به اعضا ادامه پیدا می‌کند. پس از آن مهر و موم کردن صندوق توسط اعضا، حضور مردم در شعبه اخذ رای و پس از آن تمام جزئیات تا پایان شمارش آرای صندوق به تصویر کشیده می‌شود.

وی افزود: ساخت مستند از 23 خرداد و توزیع صندوق‌ها آغاز می‌شود، تا رأی‌گیری ادامه دارد و تا آخرین لحظه شمارش آرا در شعبه انتخاباتی حضور خواهیم داشت. پس از آن اگر قرار بود انتخاب به دور دوم کشیده شود، مهر و موم مجدد و بایگانی کردن صندوق تا انتخابات بعدی نیز به تصویر کشیده می‌شود.

دهقان‌پور زمان این مستند را 60 دقیقه‌ معرفی کرد و درباره سبک آن یادآور شد: احتمالا سرگذشت صندوق را از زبان خودش یعنی با حضور یک راوی، روایت خواهیم کرد. هدف ما از ساخت "یک صندوق" نیز نمایش صحت و سلامت انتخابات در جمهوری اسلامی و بی اساس بودن شایعه‌پراکنی دشمنان اسلام است.

این تهیه‌کننده با تأکید بر نمایش صحت امانتداری در ایران، از پخش آن در شبکه مستند خبر داد و اعلام کرد برنامه ریز آن سروش واعظی، صدابردار مهدی افجه و تصویربردار ابوذر معصومیان است.

منبع: مهر
خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند