۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۲

تقدير دبيرکل حزب مردم‌سالاري از عارف

با انتشار نامه‌ای از اعلام انصراف محمدرضا عارف از کاندیداتوری یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تقدیر و تشکر کرد و فداکاری و از خودگذشتگی وي را نمونه‌ای از تعهد انقلابی و تمسک به ارزش‌های والای دینی و اخلاقی و اصلاح‌طلبی واقعی دانست.
کد خبر : ۱۱۶۰۵۳
صراط:"مصطفي کواکبيان" دبير کل حزب مردم‌سالاري با انتشار نامه‌ای از اعلام انصراف محمدرضا عارف از کاندیداتوری یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تقدیر و تشکر کرد و فداکاری و از خودگذشتگی ایشان را نمونه‌ای از تعهد انقلابی و تمسک به ارزش‌های والای دینی و اخلاقی و اصلاح‌طلبی واقعی دانست.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:
 
برادر ارجمندم فرهیخته گرامی جناب آقای دکتر محمدرضا عارف

با سلام و تحیت و تبریک پیشاپیش اعیاد شعبانیه

بی‌شک خبر کناره‌گیری جنابعالی از کاندیداتوری یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بیانگر فداکاری وصف‌ناپذیر و از خودگذشتگی کم‌نظیر بوده و قطعا نمونه‌ای از تعهد اخلاقی و تمسک به ارزش‌های والای دینی و اخلاقی و برخورداری از روحیه اصلاح‌طلبی واقعی می‌باشد و لذا اینجانب که از حدود یک‌سال قبل با ارائه طرح«مناسک» و با حضور در حداقل ۵۰ دانشگاه سراسر کشور می‌خواستم اولا برخلاف خواست عده‌ای از افراطیون جریان اعتدال و اصلاحات در انتخابات فعالانه مشارکت داشته باشد و ثانیا ماجرای تلخ سال ۸۴ تکرار نشود خداوند را شاکرم که امروزه هر دو هدف طرح«مناسک» را تحقق‌یافته می‌دانم و به همین خاطر از تلاش همه اصلاح‌طلبان واقعی اعتدالگرایان به خصوص آقایان آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و حجه‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی و به صورت ویژه از ایثارگری قابل ستایش شما تقدیر و تشکر می‌نمایم و سلامت و توفیق روزافزونتان را از ذات اقدس احدیت مسالت دارم. اما در همین جا با استفاده از فرصت سخنی با مردم سرافراز ایران دارم.

عزت و عظمت و شکوه و مجد ایران و ایرانیان به تصمیم تاریخی شما مردم بستگی دارد. بسیاری از فعالان سیاسی می‌دانند اینجانب علی‌رغم کوشش‌های شبانه‌روزی برای خلق حماسه سیاسی و برخورداری از شرایط اصل ۱۱۵ قانون اساسی احراز صلاحیت نشدم اما باز هم فعالانه در صحنه حضور یافته و به کریمه الهی تمسک جستم که «افوض امری الی‌الله ان‌الله بصیر بالعباد» زیرا معتقدم با قهر و سکوت و عدم مشارکت در صحنه تعیین سرنوشت هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.

لذا از شما مردم فهیم و آگاه ایران سربلند می‌خواهم دلخوری‌ها و دلتنگی‌ها از مشکلات فراوان را کنار گذاشته و برای تحقق حق خدادادی تعیین سرنوشت و تغییر در روند کنونی کشور و بازگشت آرامش و اعتدال و اصلاح امور کشور و اجرای بی‌کم‌و‌کاست اصول قانون اساسی و تحقق خط راحل عظیم‌الشان انقلاب امام خمینی(ره) علاوه بر مشارکت فعالانه در انتخابات ۲۴ خرداد به دکتر حسن روحانی نماد اعتدال و حامی اصلاحات رای دهید و در همان مرحله اول انتخابات، کار را یکسره کنید.

با تشکر
مصطفی کواکبیان