۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۸

اسارت دختر جوان در طويله خواستگار

دختر جوان كه از سوي خواستگارش ربوده شده بود و در طويله نگهداري مي‌شد، در كمتر از 5 ساعت آزاد شد.
کد خبر : ۱۱۶۳۲۳
صراط:روز 19 خردادماه سال جاري خانواده‌اي نگران به كلانتري مركزي شهر خواف در خراسان رضوي رفتند و از ماجراي ناپديد شدن دختر جوانشان خبر دادند. خيلي زود تيمي از پليس آگاهي خراسان رضوي براي افشاي راز گم شدن دختر 31 ساله وارد عمل شدند.

در گام نخست كارآگاهان پي بردند كه دختر جوان هيچ اختلافي با خانواده‌اش نداشته و روز حادثه براي خريد از خانه خارج شده و ديگر باز نگشته است. در اين مرحله كارآگاهان كه با سرنوشت مرموز دختر جوان روبه‌رو بودند، خانواده‌اش را تحت بازجويي قرار دادند كه مشخص شد چندي پيش پسر جواني به نام «محمد» 31 ساله به خواستگاري دختر خانواده‌شان رفته و در برابر اصرارهاي «محمد» براي ازدواج با سكينه خانواده‌اش جواب رد داده‌اند. با به دست آمدن اين سرنخ خيلي زود كارآگاهان، جوان خواستگار را تحت بازجويي قرار دادند.

درحالي كه «محمد» زن و 4 بچه دارد خود را بي‌گناه مي‌دانست اما زماني كه در بازجويي‌ها شروع به تناقض‌گويي كرد به ناچار لب به اعتراف گشود.مرد خواستگار در ادعاهايش گفت: چون علاقه زيادي به او دارم به خواستگاري‌اش رفتم و زماني كه جواب رد شنيدم تصميم به گروكشي گرفتم و با همدستي دوستم ناصر، سكينه را كه براي خريد از خانه خارج شده بود دزديده و به شهر نشتيفان برديم.

با اين اعترافات، كارآگاهان خيلي زود و در كمتر از 5 ساعت توانستند سكينه را كه در طويله خانه برادر «محمد» زنداني شده بود ردزني كنند. ماموران زماني كه براي آزادي دختر جوان وارد عمل شدند «ناصر» همدست مرد خواستگار را نيز در مخفيگاهشان دستگير كردند.

سرهنگ محمد يزداني، رئيس پليس شهر خواف به شوك گفت: در اين عمليات 5 ساعت دختر جوان از دست ربايندگان آزاد شد و در تجسس‌ها مشخص شد كه برادر «محمد» از زنداني شدن «سكينه» اطلاع نداشته است.