۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۸

ارگان سيا طاقت نياوردانتخابات راتحريم کنيد!

شوراي امنيت ملي آمريکا در اقدامي کم‌سابقه اعلام کرد انتخابات ايران را آزاد و عادلانه نمي‌داند.
کد خبر : ۱۱۶۳۹۶
صراط:اين شورا در بيانيه‌اي که صداي آمريکا منتشر کرده نوشت: فهرست صادر شده از سوي نامزدها که با رد صلاحيت 800 نامزد همراه بود، مردم ايران را نمايندگي نمي‌کند. اقدامات رژيم نشان مي‌دهد اين انتخابات آزاد و عادلانه نخواهد بود و علاوه بر آن انتخاباتي است که اراده و خواست مردم ايران را نمايندگي نمي‌کند.

همزمان با اين موضع، راديو فردا ارگان رسمي سازمان سيا به مصاحبه با رضا ربع پهلوي و يکي از اعضاي فراري حلقه کيان (مجيد محمدي) پرداخته و خواستار تحريم انتخابات شد. ربع پهلوي در اين مصاحبه مدعي شده انتخابات در ايران آزاد نيست و شرکت در آن دور ريختن رأي است!

وي همچنين گفته است: من از روز اول مخلص هر نوع شرکت به مفهوم تحريم انتخابات بودم چون رأي دادن در اين نظام معني ندارد.
مجيد محمدي نيز گفته است: من موافق تحريم انتخابات هستم و هزينه شرکت در آن را بيشتر از فايده‌اش مي‌دانم. امثال حسن روحاني رأي نمي‌آورند و اين به حساب وزن اجتماعي اصلاح‌طلبان و نيروهاي عملگرا گذاشته خواهد شد. در حالي که وزن اصلاح‌طلبان رأي روحاني يا عارف نيست.

مرتضي کاظميان از اعضاي گروهک ملي-مذهبي نيز در مصاحبه با راديو فردا مي‌گويد: بعد از کودتاي سال 88، شرکت در انتخابات فرمايشي به منزله داغ کردن تنور انتخابات و کمک به راه انداختن حماسه سياسي مد نظر حاکميت است. بنابراين با هزينه فايده کردن، معلوم مي‌شود شرکت در انتخابات عقلاني نيست. امثال حسن روحاني واجد نيروهاي تغييرخواه نيست.

مهدي سحرخيز پسر عيسي سحرخيز نيز به آسوشيتدپرس گفت: بايد به صورت جمعي انتخابات را تحريم کرد. 4 سال پيش تقلب شد و اين بار نيز صلاحيت‌ هاشمي را رد کردند.گروهک اتحاد جمهوري‌خواهان نيز به تبعيت از سلطنت‌طلبان، سازمان‌هاي تروريستي منافقين و کومله، سازمان مجاهدين (انقلاب) و عناصري نظير موسوي خوئيني‌ها، تاج‌زاده و رجب مزروعي اقدام به تحريم انتخابات کرده‌اند.
منبع: کیهان