۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۸

راه اندازی‌شبکه‌ماهواره‌ای‌برای‌نشراسلام

آیت الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید شیعیان در قم، خواستار راه‌اندازی شبکه ماهواره‌ای به منظور انتشار و گسترش صدای اسلام و انقلاب به گوش جهانیان شد و گفت: حوزه علمیه باید دارای شبکه‌هایی برای مقابله با این افکار و گروه‌ها باشد تا بتواند در مقابله هجمه‌های اعتقادی آنها پاسخگو باشد.
کد خبر : ۱۱۶۵۳۴
صراط:آیت الله حسین نوری همدانی روز پنج شنبه در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت هفته پاسدار سپاه علی ابن ابی طالب(ع)، با بیان اینکه شبکه ماهواره‌ای کلمه وابسته به فرقه وهابیت به تبلیغ علیه شیعه پرداخته‌ است، افزود: این شبکه ماهواره‌ای با پول وهابیت، عربستان و قطر برای تبلیغ علیه شیعه پشتیبانی می شود.

وی با بیان اینکه آنها با دروغ‌پردازی سعی در تحریف واقعیات از جمله حقانیت مسئله امامت، توسل و شفاعت دارند، اضافه کرد: فعالان این شبکه را از کسانی انتخاب کرده‌اند که مدتی نیز درس طلبگی را گذرانده‌اند تا بتوانند از کتابهای مربوط به شیعه سوء استفاده کنند.

آیت الله نوری همدانی در ادامه با تاکید براینکه اقتدار، امنیت و قدرت ایران در منطقه و جهان منحصربفرد است، تصریح کرد: این اقدام به برکت عنایات الهی و فداکاری‌های سپاه و سایر قوای نظامی صورت گرفت که نقش ایران اسلامی در جنگ ۳۳ و ۲۲ روزه علیه رژیم صهیونیستی نیز بسیار چشمگیر بود.

انتخابات ریاست جمهوری پرشورتر از راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار می شود

معظم له با بیان اینکه در جامعه شور حماسه ای بزرگ دیگر دیده می‌شود، گفت: انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری نیز همچون دوره های قبل پرشور و گرم تر از راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و نهم دیماه برگزار می شود.

معظم له با بیان اینکه انتخابات سرنوشت‌ساز از وظایف دینی و الهی و اجتماعی است، عنوان کرد: وظیفه همه است که در این دوره از انتخابات شرکت کنند و رای بدهند و به این وظیفه مهم در این شرایط حساس عمل کنند تا شاهد خروشی عظیم و حماسه ای بزرگ باشیم.

آیت الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به واقعه عاشورا گفت: در قرآن و روایات موارد فراوانی درخصوص مبارزه با ظلم وجود دارد که واقعه عاشورا نمونه و الگویی بزرگ از مبارزه با ظلم است و تاکنون هر قیام صحیح و منطقی که صورت گرفته است برگرفته از پیام عاشورا بوده است.

وی ادامه داد: حتی شخصیتی همچون گاندی با اینکه غیرمسلمان است اما قیام امام حسین(ع) را الگو قرار داد و توانست بر استعمار انگلیس پیروز شود.

معظم له با تاکید براینکه بهره‌مندی از پیام عاشورا نیاز به توجه و دقت فراوان دارد، افزود: امام حسین(ع) الگویی بزرگ برای همه انسان‌ها است که از واقعه عاشورا می توان برای تمام نقش‌هایی که در جامعه و خانواده تاثیرگذار هستند الگو گرفت که فداکاری و جانبازی حضرت ابوالفضل (ع) نمونه بارزی در این زمینه است.

در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین اکبری، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع)، با تبریک اعیاد شعبانیه، گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های سپاه قم ارائه داد.
منبع: ایسنا