۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۵:۳۰

وعده اسد بر کمک فوری به یگان 17رقه

رئیس جمهوری سوریه درحالی وعده کمک فوری به یگان 17 رقه ارتش سوریه را داد که عملیات ارتش سوریه در مناطق مختلف ریف دمشق در جنوب سوریه کشته شدن ده‌ها فرد مسلح را درپی داشت.
کد خبر : ۱۱۶۵۷۲
صراط:صبح امروز پنج‌شنبه صدها نفر از اهالی شهر رقه، در شمال مرکزی سوریه با تجمع در برابر استانداری این شهر خواهان ارسال کمک‌های هرچه بیشتر به یگان 17 رقه ارتش سوریه جهت مقابله با گروه‌های تروریستی و عناصر مسلحی شدند که این یگان را چند ماه است، به محاصره خود درآورده‌اند.

در این راستا استاندار شهر رقه ضمن دیدار با تحصن کنندگان به آنها وعده داد، درباره وضعیت یگان 17 رقه ارتش سوریه با «بشار اسد»، رئیس جمهوری سوریه گفت‌وگو کند.

پس از آن استاندار رقه در تماسی فوری با رئیس جمهوری سوریه وضعیت یگان 17 رقه را تلفنی به اطلاع وی رساند و رئیس جمهوری سوریه نیز وعده ارسال کمک فوری برای این یگان را داد.

از سوی دیگر و از ریف دمشق در جنوب سوریه خبر می‌رسد، نیروهای ارتش سوریه مجموعه عملیات‌هایی را علیه مراکز تجمع افراد مسلح در مناطق مختلف ریف دمشق به اجرا گذاشتند که در جریان آن ده‌ها نفر از عناصر وابسته به گروه «جبهه النصره» کشته شدند.

در این راستا ارتش سوریه عملیاتی را در منطقه «مزارع العب» به اجرا گذاشت که در نتیجه آن ضمن کشته شدن ده‌ها فرد مسلح دو سرکرده گروه تروریستی به نام‌های «صبحی العیروط» و «محروس مرعی» را به قتل رساندند.

همچنین در شهر «عدرا» نیروهای ارتش سوریه عملیاتی را علیه مراکز تجمع افراد مسلح به اجرا گذاشتند. این درحالی است که عملیات ارتش سوریه در مزارع «حرمله» و منطقه «جوبر» همچنان ادامه دارد.

شهرک «الحسینیه» نیز شاهد عملیات سوریه بود که در جریان آن یک خودرو افراد مسلح به همراه «عامر الشلال»، سرکرده یکی از گروه‌های تروریستی این منطقه کشته شد.

عملیات ارتش سوریه در منطقه «الذیابیه» نیز انهدام یک قبضه توپ و یک خودرو افراد مسلح و کشته شدن «مصعب الدندن»، سرکرده یکی از گروه‌های تروریستی را به همراه داشت.
منبع: فارس
برچسب ها: یگان اسد صراط