۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۴

حضور فعال هنرمندان در انتخابات

در این دوره از انتخابات هنرمندان فارغ از هرگونه جناح بندی و سیاسی کاری تلاش می‌کنند تا مردم را برای حضور حداکثری پای صندوق‌های رای تشویق و ترغیب نمایند.
کد خبر : ۱۱۶۶۶۰
صراط:تاثیر رسانه‌ها بر مخاطبین شگرف و غیرقابل انکار است. مدت هاست رسانه‌های غربی در تلاش هستند تا مخاطبین خود را برای عدم حضور در پای صندوق‌های رای ترغیب و تشویق کنند اما همه می‌دانند که سالهاست ملت ایران با شور و اشتیاق در انتخابات حضور پیدا کرده و نه تنها در انتخابات بلکه در تمام عرصه هایی که نیاز است بر نظام جمهوری اسلامی ایران مهر تایید بزنند حاضر می‌شوند.

در همین راستا گروه‌ها و احزاب تلاش می‌کنند تا مردم را ترغیب به رای دادن به کاندیدای مورد نظر خود نمایند و همین امر تنور انتخابات را داغ‌تر کرده و ترغیب مردم به شرکت در انتخابات را گسترده‌تر می‌کند. در این دوره از انتخابات هنرمندان فارغ از هرگونه جناح بندی و سیاسی کاری تلاش می‌کنند تا مردم را برای حضور حداکثری پای صندوق‌های رای تشویق و ترغیب نمایند.

«محمد خزاعی» تهیه کننده با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: فکر می‌کنم هر کسی به سرنوشت خود، خانواده و کشور خود حساسیت دارد و علاقمند است و به دنبال یک چشم انداز است.

وی در ادامه توضیح داد: حضور در انتخاب تکلیف است این بدین معنی است که هرفرد باید حضور داشته باشد زیرا رای آن در سرنوشت کشور مثمرثمر است. بعضی می گویند ما رای نمی‌دهیم اما باید به این نکته توجه داشت عدم حضور این افراد باعث می‌شود تا با عدم ارایه رای کاندیدای مورد نظر آنها پیروز شود. اگر همه گروه‌ها مشارکت حداکثری داشته باشند حضور کاندیدای مورد نظر خود را تقویت می‌کنند.

تهیه کننده «قلاده‌های طلا» در ادامه گفت: با توجه به نظرسنجی‌هایی که صورت گرفته است پیش بینی می شود مشارکت مردم در انتخابات بالای ۸۰ درصد خواهد بود و این دوره با شکوه تر از دوره‌های قبل برگزار می‌شود.علیرغم فضایی که رسانه‌های غربی ایجاد می‌کنند مردم با میل و رغبت حضور خواهند داشت.



«عزت الله انتظامی» در گفت‌و‌گو با ایسنا، تاکید‌کرد: بالاخره یکی باید بیاید و مشکلات مردم را حل کند. من معتقدم باید به آن کسی که فعالیت‌اش بیشتر از همه به چشم می‌خورد و مدیریت خوبی داشته است رأی دهیم. کسی که بیشتر از همه برای این کشور زحمت می‌کشد.

وی افزود: با کمک دوستانم به نزدیک‌ترین شعبه‌ی اخذ رأی خواهم رفت و در انتخابات شرکت می‌کنم.

مهدی فخیم‌زاده در گفت و گو با خبرگزاری مهر گفت: شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی و میهنی است و من به کاندیدایی رای می‌دهم که انسانی معتدل و عملگرا است و اقدامات او در سال‌های اخیر در مسئولیت‌های مختلف نتایج عملی و عینی به بار آورده است.

مجتبی راعی در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا گفت: آدم به ملتی که می‌خواهد اختلافش را به جای چماق و بمب با رای حل کند‌، افتخار می‌کند.

حبیب اله بهمنی در گفت و گو با خبرگزای فارس تاکید کرد:.من به عنوان یک شهروند، یک فریضه و واجب می دانم و شرکت می‌کنم و به سهم خودم گلوله ای به سینه دشمنان انقلاب اسلامی پرتاب می‌کنم و آنها را از تفکری که نسبت به ملت ایران دارند و خواب های خوشی که برای سوء استفاده از ملت ایرانی می‌بینم خط بطلان می‌کشم.



رضا میرکریمی کارگردان در گفت و با خبرگزاری ایسنا تاکید کرد :به کاندیدایی رای می‌دهم که نشانه‌های کافی از صداقت‌، تجربه‌، عقل و اعتدال داشته باشه. کسی که در دوست داشتن فرقی بین مردم خودش نگذاره و به خوبی بتونه برای ملت خودش، اون‌ور آب دوست پیدا بکنه.

جمال شورجه در گفت و گو با فارس گفت: همانطور که مقام معظم رهبری هم بیان کردند، روز جمعه نقطه اوج حماسه سیاسی است و با حضور پرشور و گسترده مردم پای صندوق‌های رای شاهد تحقق دوباره دموکراسی و مردمسالاری دینی خواهیم بود.
منبع: فارس