۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۶

انصراف یک کاندیدا از ادامه رقابت

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی از انصراف یکی از نامزدهای انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری استان از بین دو نفر خبر داد .
کد خبر : ۱۱۶۶۶۱
صراط:، عیسی قنبری  از انصراف حجت الاسلام امیرخانی یکی از 2 نامزد انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری در آذربایجان غربی خبر داد و گفت: این در حالی است که عملیات اخذ آرا مردم برای انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری در سطح استان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه انصراف این نامزد انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری به همه شعبات اخذ رای آذربایجان غربی اعلام شده است، اظهار داشت: مردم می توانند به تنها نامزد این دوره از انتخابات رای و یا رای سفید به صندوقها بیاندازند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی از چاپ 2 میلیون و 600 هزار برگه تعرفه رای ویژه انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری در سطح استان و توزیع در بین شعبات اخذ رای خبر داد و عنوان کرد: مردم با حضور خود در اولین ساعات اخذ رای با توجه به برگزاری همزمان 3 انتخابات در سطح استان روند رای گیری شعبات را تسریع دهند.

انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری به دنبال فوت آیت الله علی اکبر قره باغی یکی از نمایندگان مردم آذربایجان غربی طی سال 90 با اعلام نامزدی حجت الاسلام عبداله اميرخاني فرزند نظامعلي و حجت الاسلام عسكر ديرباز فرزند نوروز علی طی امروز برگزار می شود که با اعلام انصراف حجت الاسلام امیرخانی تنها 1 نفر در عرصه این رقابت ماند.
منبع: مهر