۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۵

حضور 200 نفر بازرس ويژه در استان‌ها

سخنگوي شوراي نگهبان گفت: علاوه بر ناظرين 3 تا 5 نفر به صورت ويژه در سر صندوق هاي راي هستند و 200 نفر بازرس ويژه در استان هاي مختلف حضور دارند و با ستاد ما همکاري کرده و اگر مشکلي را مشاهده کردند آنرا منعکس خواهند کرد.
کد خبر : ۱۱۶۷۳۰
صراط: مستقر در شوراي نگهبان؛ عباسعلي كدخدايي گفت: بازرسين بر سر صندوق‌هاي اخذ راي حضور دارند و ناظربر تصميم‌گيري‌ها بوده و  به خوبي از وظايف خود آگاه هستند و از هر گونه دخالت در امر نظارت جلوگيري مي کنند.

کدخدايي ادامه داد: علاوه بر ناظرين 3 تا 5 نفر به صورت ويژه در سر صندوق هاي راي هستند و 200 نفر بازرس ويژه در استان هاي مختلف حضور دارند و با ستاد ما همکاري کرده و اگر مشکلي را مشاهده کردند آنرا منعکس خواهند کرد.

سخنگوي شوراي نگهبان اظهار داشت: نمايندگان کانديداها نيز در پاي صندوق هاي راي حضور دارند تا از نزديک در جريان روند برگزاري انتخابات و نظارت شوراي نگهبان بر آن قرار گيرند.

وي ادامه داد:شوراي نگهبان سرعت در انتقال شکايات و  ايجاد اطمينان براي نامزدهاي انتخاباتي را مدنظر قرار خواهد داد.

سخنگوي شوراي نگهبان گفت: انتخابات در ايران توسط مردم و براي مردم است و ناظرين ما از اقشار مختلف مردم حضور دارند و در بحث شکايت هاي نامزدها و گزارش مردمي  در شعبه هاي مورد نظر به صورت مستقيم با اين شماره ها تماس حاصل نمايند 4-64362521 و از طريق  دريافت پيام هاي صوتي با اين شماره 66401012 گزارش ها و شکايات خود را ارسال نمايند.