۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۹

مشروح سخنان حدادعادل بعداز رای دادن

حداد عادل با بيان اينکه حضور پرشکوه مردم معرف مردم سالاري ديني در ايران است که افتخار ماست، گفت: رئيس جمهور آينده بايد قدر اين ملت را بداند و با مديريت راه را بعد از حماسه سياسي براي خلق حماسه اقتصادي هموار کند.
کد خبر : ۱۱۶۷۳۱
صراط: غلامعلي حدادعادل پس از راي دادن در مسجد لرزاده در جمع خبرنگاران درباره احتمال کشیده شدن انتخابات به دور دوم گفت: بعید نیست که انتخابات به دور دوم کشیده شود ولی بهتر است که پیشگویی نکنیم. 

وی در ادامه افزود: احتمالا کاندیدای اصلاح طلب و اصولگرا هر دو به دور دوم در انتخابات ریاست جمهوری راه پیدا کنند.

نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به باشگاه خبرنگاران درباره روند اجرایی انتخابات گفت: تا کنون هیچ مشکلی در نحوه اجرای انتخابات وجود نداشته و ان‌شاء الله تا پايان انتخابات همين گونه خواهد بود.

وی در پاسخ به سوال دیگری گفت: مردم با حضور پرشکوه خود در انتخابات پیام وحدت، اعتماد به نظام اسلامی و پشتیبانی از انقلاب امام خمینی (ره) را به جهانیان دادند.

حداد عادل درباره ادعای آمریکا مبنی بر عدم وجود آزادی در انتخابات ایران گفت: ما هم عین همین نظر را در مورد آنها داریم و اصلا آنها حق نظردادن درباره کشورهاي ديگر را ندارند، مگر آنها آقای دنیا هستند و آنها اگر هنر دارند وضع مملکت خود را اصلاح کنند و به دیگران کاری نداشته باشند.

حداد عادل در پاسخ به اینکه چه معیاری برای انتخاب کاندیدای اصلح خود دارید گفت: مجموعه سلایق فردی و مدیریتی برای انتخابات لازم است که در نهایت به انتخاب فرد اصلح دست پیدا کنیم.

حداد عادل درباره این موضوع که چه نقاط ضعفی باید در دولت آینده بهبود یابد تصریح کرد: یکی از مشکلات ما در سالهای اخیر حاشیه سازی، اتلاف انرژی، مشغول شدن ذهن مردم به اختلافات و عدم تعامل میان سایر قوا بود که باید به عنوان نقاط ضعف از سوی دولت آینده برطرف شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی درباره عدم اجماع بین اصولگرایان اظهار داشت: بهتر بود که اصولگرایان برای حضور در انتخابات به یک اجماع می‌رسیدند که متاسفانه این گونه نشد.

حداد عادل در درباره تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: نحوه تبلیغات در رسانه ملی منطقی‌ بود هرچند نقاط ضعفی داشت اما خدا را شکر به بداخلاقی سیاسی کشیده نشد.

وي در پاسخ به اين سوال که علت انصراف شما چه بود، گفت: علت انصراف من اين بود که از تعدد کانديداهاي اصولگرا در انتخابات کمتر شود و شانس پيروزي اصولگرايان در انتخابات افزايش پيدا کند.

نامزد انصراف داده از انتخابات درباره حضور مردم در انتخابات گفت: من حضور مردم را بسيار خوب مي‌بينم و اطمينان دارم مردم با حضور خود حماسه خواهند آفريد و پيام وحدت ملت ايران را به گوش جهانيان خواهند رساند، لذا پشتيباني مردم از جمهوري اسلامي با اين حضور پرشکوه به دنيا اعلام مي‌شود.

حدادعادل در پاسخ به اين سوال که چرا در ابتداي راي در صف مردم ايستاده بوديد، اظهار داشت: من در اين محله جنوب تهران به دنيا آمده‌ام و اهل اين محله هستم و در اين مسجد نيز که در انقلاب سهم موثري داشته، هميشه راي مي‌دهم و در صف مردم مي ايستم.

وي تصريح کرد: حضور پرشکوه مردم معرف مردم سالاري ديني در ايران است که افتخار ماست.

حدادعادل در پاسخ به اين سوال که وظيفه رئيس جمهور آينده در قبال حماسه سياسي مردم و تحقق حماسه اقتصادي توسط او چيست، تصريح کرد: مردم با هوشمندي و ايمان به موقع، پيام لازم را به دوست و دشمن دادند و با حضور خود خواسته مقام معظم رهبري را براي خلق حماسه سياسي باشکوه ايجاد کردند.

وي خاطرنشان کرد: رئيس جمهور آينده بايد قدر اين ملت را بداند و با مديريت و حفظ وحدت مردم، حفظ آرامش در کشور و دور از حاشيه سازي راه را بعد از حماسه سياسي براي خلق حماسه اقتصادي هموار کند.
برچسب ها: رای حدادعادل صراط