۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۰

حمایت خطیب مسجد الحرام از تروریستها

خطیب و امام جمعه مسجد الحرام در مکّه مکّرمه از نمازگزاران حاضر دعوت کرد از گروه های مسلح تروریست مخالف نظام سوریه " به هر وسیله ممکن " حمایت کنند.
کد خبر : ۱۱۶۹۱۲
صراط: شیخ سعود الشریم خطیب و امام جمعه مسجد الحرام شهر مکه مکرمه خطاب به نمازگزاران در بیت الله الحرام از انها خواست به هر وسیله ممکن از نیروهای مسلح مخالف نظام بشار اسد رئیس جمهوری سوریه حمایت وپشتیبانی کنند.

گفتنی است این خواسته امام جمعه مسجد الحرام در حالی خطاب به نمازگزاران مطرح می شود که نیروهای دولتی سوریه در طول چند روز اخیر در جبهه های نبرد داخلی با گروه های مسلح تروریست دست به پیروزی های یافته اند واین امر امکان یک سره شدن نزاع داخلی به سود گروه های مخالف تروریست را امری دور از باور ساخته است.

این روزنامه مدعی شده است ؛ گروه های مسلح مخالف نظام سوریه که سنی هستند اکنون با نظام بشار اسد که از سوی نظام شیعی در ایران حمایت می شود در حال نبرد هستند و اخیرا نیز براساس ادعاهای این روزنامه حزب الله شیعی هم اکنون به حمایت از بشار اسد در حال نبرد با سنی هاست.


شیخ الشریم در خطبه های نماز جمعه مسجد الحرام مدعی شد ؛ بشار اسد که وی او را دیکتاتور خون‌خوار خوانده طی دو سال گذشته نیروهایش به بسیاری از زنان سوری تجاوز کردند و زنان و کودکان بی دفاع را قتل عام کرده اند.

وی در ادامه ادعاهای خود افزود ؛ به خدا سوگند که برادران مجاهد شما در سوریه اکنون به حمایت های شما از آنها نیاز مبرم دارند وبه هر وسیله ممکن باید از این مجاهدان برضد نظام بشار اسد حمایت شود.
منبع: تسنیم