۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۷

زمان اعلام نتایج آراي شوراي شهر تهران

حسین طلا گفت:با پایان یافتن شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری از صبح امروز شمارش آرای انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان تهران اغاز شده است ولي با توجه به خستگي مسئولان شعب قطعا شمارش آرا تا فردا طول مي كشد.
کد خبر : ۱۱۶۹۴۲
صراط:رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورای استان تهران از آغاز شمارش آراي انتخابات شوراي شهر تهران خبرداد و گفت: با توجه به خستگي مسئولان شعب ولي همچنان شمارش آرا در حال انجام است و شايد تا فردا طول بكشد.

حسین طلا گفت: اولويت در تهران شمارش آراي رياست جمهوري بود و با پایان یافتن شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری از صبح امروز شمارش آرای انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان تهران اغاز شده است ولي با توجه به خستگي مسئولان شعب قطعا شمارش آرا تا فردا طول مي كشد.

وی افزود: در شهر تهران ۱۷۸۰ نفر تایید شده هیات نظارت برای ۳۱ کرسی شورایی رقابت می‌کنند که با توجه به افراد تایید شده اعلام نتایج قدری سخت شده است و پیش بینی می‌كنیم نتیجه‌ نهایی آرا 3 تا 5 روز به طول بینجامد. شهروندان استان تهران در این انتخابات ۱۷۵۰ کرسی شهری روستایی را از میان ۸ هزار و ۲۰۰ داوطلب تایید شده در ۴۱ شهر و ۴۱۶ روستا انتخاب می‌کنند.

وي از رسانه ها خواست تا از گمانه زني و پيش بيني خودداري كنند تا شمارش آرا پايان يابد.
منبع: مهر