۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۹
جاده‌صاف‎‌کنی «یک سمنانی» برای «یک سمنانی دیگر»!

فرشته انتقام "احمدی نژاد"!

اصلاح طلبان می باید بیش از گذشته ممنون‌دار دولت احمدی نژاد باشند که با اقدامات ناهنجارش مسیر صعب العبور دگراندیشان برای بازپس‌گیری قوه مجریه را آسفالته نمود!
کد خبر : ۱۱۷۰۱۷
"سرویس سیاسی صراط" - تمثیل معروفی است که می گوید: «دیگی که برای من نمی جوشد، بگذار...»!
القصه، حکایت امروز رابطه میان دولت مهرورزی و اصولگرایان نیز حکایت همان دیگ مذکور است که از درون آن، آش پشت پای سفر "روحانی" به پاستور بیرون آمد!

رئیس دولت عدالت محور، چه در ماجرای معاونت اولی آقای «م» و چه پس از عزلت نشینی 11 روزه، به خوبی دریافته بود که دیگر در دایره مناصبات آتی جایی نخواهد داشت فلذا حامیان سابقش را با طناب پوسیده عملکرد دو سال آخر دولت دهم، به قعر چاه فرستاد و حسابش را با ایشان تسویه نمود!



در چنین شرایطی، برخلاف روند تاریخ نویسی فاتحان، احمدی نژاد سنت شکنی کرد و در قامت یک مغلوب، نامش را بعنوان تنها رئیس جمهور به ظاهر ارزشی در طول تاریخ 35 ساله انقلاب اسلامی به ثبت رسانید و مانع به قدرت رسیدن یکی از هم طیف‌هایش شد!

مقصود وی نیز از چنین کاری تنها یک چیز بود و آن اینکه "احمدی نژاد یکی‌ست و دومی ندارد"!
از این رو حمله انتحاری احمدی نژاد نسبت به هواخواهان پیشینش را می توان در حکم اثبات خویش بعنوان "معجزه هزاره سوم" تلقی نمود چراکه وی قصد داشت ظرفیتش را بی بدیل و شخصیتش را تکرارناشدنی جلوه دهد.

در همین ارتباط، نوروز 1390 بود که اولین نشانه‌های "تز انتحاری احمدی نژاد" نسبت به اصولگرایان، از زبان مشاور مطبوعاتی اش نمایان شد.

علی‌اکبر جوانفکر در پاسخ به این سوال خبرنگار که «می‌گویند آقای احمدی نژاد از بستری که جریان اصولگرایی بوجود آورده بیرون آمده است»؛ گفت: «نخیر. اصولگراها در بستری که آقای احمدی نژاد بوجود آورد خودشان را به ایشان چسباندند وگرنه اصولگراها که حذف شدند. مثل اینکه در انتخابات سال 84 یادتان رفته است، مگر همه اصولگراها دور آقای لاریجانی جمع نشدند؟ ایشان چقدر رأی آوردند؟ آرای آقای لاریجانی به اندازه آرای باطله بود. خب آن جریان اصولگرایی باطل شد و رفت دیگر! چه کسی اینها را دوباره بالا آورد، معلوم است که اینها خودشان را به آقای احمدی نژاد چسباندند وگرنه بدیهی‌ست که آقای احمدی نژاد اصولگراست.» (ویژه نامه نوروزی 1390 همشهری / مصاحبه با علی‌اکبر جوانفکر / صفحه 54)

آری اصولگرایان با آنکه از اول فروردین 90 خطر را احساس کرده بودند اما تا 24 خرداد 92 در خواب خرگوشی بسر می بردند و هنگامی متوجه خطر شدند که کار از کار گذشته و نوش‌دارو پس از پیروزی اصلاح‌طلبان رسیده بود!



اصولگرایان اگرچه با خیرخواهی و پایبندی بر بخش اول نامشان، اصول را فدای انحراف ننمودند و بر اشتباهات و تقصیرات متعدد دو سال پایانی دولتمردان اذعان داشتند اما سرانجام نتیجه را به جناح رقیب واگذار نمودند.

در این میان اما فارغ از نقطه ضعف تکثر کاندیدای اصولگرا در انتخابات یازدهم، اصلاح طلبان می باید بیش از گذشته ممنون‌دار(!) دولت احمدی نژاد باشند که با اقدامات ناهنجارش مسیر صعب العبور دگراندیشان برای بازپس‌گیری قوه مجریه را آسفالته نمود!

در روزهایی که احمدی نژاد و اصولگرایان بر سر موضوعاتی چون «قول شرف» و «تغییر نام  سازمان به صندوق» و «جریان انحرافی» و «نشریه خاتون» و «پروژه فیلمبرادری "لاله"» و «125 همراه رئیس جمهور به نیویورک» و «شهید چاوز» و «جمشید بسم ا...» و «قطعنامه دان» و «بگم بگم ها» و «یکشنبه سیاه مجلس» و «بازدید از زندان اوین» و ...، حریف می طلبیدند و گریبان می دریدند؛ تجدیدنظرطلبان با فراغ بال و آرامش خاطر، در حال رایزنی برای انتخاب آبدارچی‌های وزارتخانه‌ها بودند!    

در این میان اما نقش دولتمردان و جناح مهرورزان در آتش بیاری معرکه از سایرین بیشتر به چشم می آید چراکه فرصت سوزی های کثیر دولت دهم، موجبات دستیابی سهل الوصول اصلاح طلبان به کرسی دستگاه اجرایی یازدهم را فراهم آورد.

احمدی نژاد می توانست خیلی از حرف ها را نزند ولی زد؛ می توانست خیلی از کارها را نکند اما کرد؛ فقط و فقط به این قیمت که شانه خالی کردن اصولگرایان از حمایتش را تلافی کرده باشد و پس از پیروزی احتمالی نامزد اصلاح طلب در انتخابات، چماق جلوگیری از اجرای طرح «دولت بی‌پایان» و عدم احراز صلاحیت «اسفندیاران» را بر سر منتقدین اصولگرایش بکوبد و مقبولیت 17 و 24 میلیونی اش را به رخ ایشان بکشد!
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
۱۳۹
۹۵
شما 6سال ---- رو بت کرده بودید واطاعت از ----- اطاعت از ---- بود(!) و2 سال آخر هم تصمیم گرفتین ----- رو ریشه کن کنین در واقع 8سال مانع نقد منصفانه دولت شدید.
این هم نتیجه اش.
فک کردید با رد صلاحیت ---- اگه رایی داره برای خودتون میشه غافل از این ک رای رفت توی سبد حریفتون!!!
tbi
|
Iran (Islamic Republic of)
دقیقا الان مشخص شد باند قدرت و ثروت دست چه کسانی هست...8 سال احمدی نژاد داد زد و کسی نشنید.یه نگاهی به قیمت سکه و طلا و ارز توی بازار بعد از اعلام نتایج بکنین متوجه میشین چه خبره..این جریان چه کارایی و چه برنامه ریزیایی رو نکرد واسه اینکه پیروز انتخابات بشه.در واقع این دولت نبود که تورم و گرانی رو بوجود اورد ...یه کم دقت کنین متوجه میشین این جریان از کجا اب میخوره..
hgd
|
Iran (Islamic Republic of)
دوستان اگه منتشر شد نظرم :سلام
صراط بی انصاف و حقیر اگه جرات داری تو این دوره ی 4 ساله یه نقد کوچولو به دولت بکن تا حال نداشتتو سر جاش بیاره وبرای همیشه فیلتر بشی فکر کردی اینا مثل دکتر احمدی نزادن ،میزنن لهت میکنند تا دیگه آنقدر مزخرف ننویسی .( مزخرف نویس کوچولو)
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
غرضی غرضی رای منو پس بگیر !!!! D;
تقدیم به اونایی که گفتن سال 88 تقلب شده !!!
انتخاب روحانی با اختلاف 300 هزار رای ، مبارک باشه
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب tbi ، دولتی که نتواند به قول شما اقتصاد را از دست هاشمی خارج کند و فقط شعار بدهد ، اصلا دولت نیست ! هشت سال فقط فرمودند اسم 300 نفر در جیبم است ! حالا که چی مثلا ؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یه نفر تو بسوز و برو بشمر ببین روحانی با نفر دوم چند رای فاصله داشتن !
تا چهار سال بسوزید !
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام
در جوابhgd: اینه اون شعار آزادی بیان ، آزادی اندیشتون که گوش دنیا رو کر کرده ؟؟؟؟؟؟
شماها دروغگویانی قدرید! دروغ بزرگ تقلب88 به فضل خدا امروز برهمگان ثابت شد و سیاهی به ذغال ماند؟؟؟؟؟؟!!!! البته راست گفتی که شما مثل احمدی نژا نمیشید چون اون تحمل مخالفش بیشتر از شماها و اربابانتونه!!!!!!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس ،اگه روحانی 300 هزار رای کمتر داشت کمتر از 50 درصد می شد ورئیس جمهور نمی شد
من
|
Iran (Islamic Republic of)
من نمیدانم این اصولگرایان خشونت طلب !تمامیت خواه! ضددموکراسی! و مخالف رای مردم! وخیلی ازاین حرفها چطور برای تبریک وهمکاری بارقیبشان روحانی مسابقه گذاشته اندولی اصلاح طلبان دموکراسی خواه !ومردم گرا ومعتقد به آراء مردم !وقتی شکست میخورند فتنه ایجادمیکنند وبرای یک دستمال قیصریه را به آتش میکشند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با این تحلیلت فهمیدم که نابغه و یکی از مغزهای کشوری

راستی چرا فرار نمیکنی
مجید اردبیلی
|
-
|
۱۰:۴۷ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
۷۷
۸۷
باز هم که به رقیب پیروز برچسب زدی؟
دگر اندیشان خودتی!!!!
ناشناس
|
-
دگرانديشى فقط ازديدافراد متحجرودگم بداست که فقط راى ونظر خودشان راقبول دارند.صراط متحجرسعى کن ازادانديش شوى.
joowan
|
-
ناشناس جون خدایی حرفت خیلی خنده داره! در مقابل ی کلمه دگراندیش داری هوارتا نقل و نبات حواله میکنی اون وخت به خودتم میگی آزاد اندیش!؟کلاس چندی خاله؟؟
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
۱۹
۳۸
احسنت صراط جان که کامنتم رو تیتر کردی . ------- من از تهرانیها تعجب میکنم که با این جمعیت هنوز یه رییس جمهور ندارن الان تو مازندران ما همه اعصابشون خورده که چرا یک ----- دیگه رییس جمهور شد
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
اون اقایی که شما دم ازش میزنی همون تو شهرداری بمونه بسه بلد نیست هنوز صحبت کنه با مردم مثل حالت طلبکارانه صحبت میکنه در ضمن اون اقا تهرانی نیست و مشهدی هست
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
تهراني ديگه وجود نداره كه برادر . اسامي شوراي شهر تهرانو ببين ---- از ---- بلند شده اومده تو شوراي شهر تهران . هويت و فرهنگ تهران بكل نابود شده -----
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
موافقم, اردبیل رو چه به شورای شهر تهران؟؟؟!!!
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
در جواب کامنت علی آقا که فرموده که هویت و فرهنگ تهران نابود شده..الان به من بگه هویت و فرهنگ تهران چی بوده که الان نابود شده؟؟!!!
tbi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
۴۵۲
۲۸
احمدی نژاد از همون اول هم تنها بود.چون نمیخواست به کسی باج بده.این اقایون هم از همون 8 سال پیش نقشه کله پا شدنش رو کشیده بودن نه اینکه شما ربطش میدین به مسائل حاشیه ای مثل موضوعاتی چون «قول شرف» و «تغییر نام سازمان به صندوق» و «جریان انحرافی».....میدونی فرقش چیه؟...این اصول گراها بودن که احمدی نژاد رو تنها گذاشتن اما اصلاح طلب ها در بدترین شرایط هم پای خاتمی وایستادن و اون رو تنها نذاشتن...واین شد نتیجه اش...
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین
درود بر احمدی دلاور پیرو خط رهبر
الی
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت بر شما دوستان با شعور علیرضا وtbi.
درود بر احمدی نزاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
---- نقطه سیاه تاریخ ایرانه
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم خوب حرفی گفتی ایناصول گراها پیروی حذب باد هستند هرجا که منافع نداشته باشن پشت مهره ی عزیز کرده ی خودشون رو هم خالی می کنند در ضمن جنابتان کار رو تمام کرد دیگه باز هم نمی خواهید کوتاه بیایید روابط خارجی ما شده 2تا کشور افریقایی و ونزوئلا و خلاص اون هم وضع اقتصاد که همه میدونند چه خبره و اوضاع فرهنگی که حرفش رو نزن کولاک کرده
ولی اقایون اصول گرا بدونند مردم علم دست اونها نیستند شعور دارن مشکلات دارن و با تحریک حس ناسیونالیستی مردم توی این اوضاع نمیشه رای اورد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینجاست که حضرت علی می فرماید آنها در باطل خود متحدتند و شما در حق خود پراکنده...
هر چی بکشیم حقمونه.. واقعا دلم برای احمدی نژاد میسوزه چقدر کار کرد و کسی ندید. خدا از ---- نگذره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حتما میدونی که ما با کسی عقد اخوت نبستیم و این یعنی اصولگرایی این احمدی نپاد بود که همه بچه بسیجی ها و هیئتی ها و اصولگرایان را تنها گذاشت ملاک ما شخص نیست ملاک ما تبعیت و پیروی از ولایت است برادر عزیز ما احمدی نژاد سال 84رامیخواستیم
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
بیچاره احمدی نژاد ! او یک مظلوم واقعی است ! او یک فرشته بود !
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام
آقا مجتبی!اصولگرای واقعی به شخص و حزب و جناح کار نداره عقد اخوت با کسی نمی بنده که حتی تا داخل جهنم هم باهاش بره برخلاف بقیه!!!!!! اصولگرای واقعی کسی است که وقتی خطایی از آنکس که انتخابش کرده ببیند به او تذکر بدهد تا آن عیب و خطا برطرف شود. حدیث معصوم است که می فرماید: دوست تو آن کسی است که عیب تورا به تو تذکر بدهد. نه اینکه آن را در نظرت زیبا جلوه دهد.
این عین دشمنی است! خطاهای ---- باراها از طرف دوستان اصولگرا به ایشان گوشزد شد ولی ایشان با لجاجت تمام از پذیرش آن سرباز زد!! هرچند احمدی نژاد خود را هیچگاه یک اصولگرا ندانست و این را در عمل اثبات کرد؟
بیدار
|
Iran (Islamic Republic of)
احمدی نژاد8سال کشور رابه تنهایی اداره کرد . من معتقدم وتوضیح خواهم دادکه موفقیتهایش نتیجه عملکردخودش وناکامیهایش را دیگر ا صولگرایان ودشمنانش مقصرند.اصولگرایان اگر دراین مدت از ایشان حمایت کردند به خاطر حفظ موقعیت خودشان بودفقط از صدقه سر احمدی نژادبه همه چیز رسدند وضعیت آقایان وخانمهای اصولگرا دردولت خاتمی یادتان هست؟ اون بازی را که با ----و---- که اون موقع اصولگرا محسوب میشد کردنددرخاطرشریفتان مانده؟ فراموش کرده ایداحمدی نژاد دراین 8سال درچه موقعیتی بود؟ابتدا مقایسه ای داشته باشید با انتخابات سال76. درآن سال باوجودیکه هنوز شمارش آرا به پایان نرسیده بود آقای ---- خشونت طلب وتمامیت خواه وضددموکراسی!! پیروزی خاتمی را تبریک گفت! درسال 84 وقتی احمدی نژاد درانتخاباتی پیروزشد که مجریانش وزارت کشور خاتمی بودندآن آقایان وخانمهای دموکرات وآزاداندیش غیرتمامیت خواه وضد خشونت تازه مدعی بودند که تقلب شده وشیخ اصلاحات مدعی شد که تامن 2ساعت خوابیدم آرا را دستکاری کردند!!! اما درسال 88 همان اصلاح طلبان وآزاداندیشان ودموکراسی خواهان وازدماغ فیل وازآسمان افتاده نه تنها مانند ناطق به رقیب تبریک نگفتند که دیدیم چه فتنه ای برپانمودند وجه هزینه هنگفتی به نظام ومردم کشورتحمیل کردند که تا امروز هم ادامه دارد وخدا میداند تاکی طول میکشد؟ اما جالب است از منظر دیگری نیز مقایسه ای بین پیروزانتخابات سال76 وسالهای84 و88 بکنیم .همانگونه که گفته شد درسال 76تنها رقیب خاتمی یعنی آقای ناطق نوری قبل ازاعلام رسمی نتیجه انتخابات پیروزی خاتمی راتبریک گفت و. اما احمدی نژادبیچاره بعدازپیروزی با آن شرایط که ذکرش رفت تازه دولتی را دردست گرفت که دیگرارکان نظام را تمام وکمال رقیبان سابق واسبقش دراختیارداشتند. رقیب اول ونه چندان کم قدرتش جناب ----- رییس ------ . دیگر رقیبش ----- رییس ----- و----- ریس قوه دیگر. ودیگری ----- شهردار ---- بود که درآستانه دوردوم انتخابات سال 84 جمله معروفش هاشمی شاید احمدی نژادهرگز! هنوز درخیابان بهشت طنین اندازاست.به همه اینها اضافه نمایید دشمنی دشمنان انقلاب را که شعارهای احمدی نژاد را تبلورعینی شعارهای انقلاب میدیدند و ازطریق همه گزینه ها حتی ترورمتخصصین هسته ای کشور وبا تهاجم رسانه ای ده ها شبکه ماهواره ای فارسی زبان شبانه روز میلیونها کلمه علیه وی به خورد مخاطبان میدادند.البته این غیراز ده ها نشریه داخلی مکتوب اعم از نشریات چپ وراست است که وظیفه خطیر انتقاد وحمله به دولت را به عهده داشتند وبازهم البته شبکه های مجازی که که هرکس ودرهرکجا وباهر سطح سواد ومعلوماتی بدون اینکه به جایی جوابگوباشدیا برای مطلب خود دلیل ومستندی لازم بداند نیز وظیفه کوبیدن این دولت مادرمرده را تمام وکمال انجام میدادند.به اینها هم اضافه کنید حسادت کسانی ازاصولگرانمایان را که خودرااز هرجهت بالاتراحمدی نژادمیدانستند وهرازگاهی به او میزدند.و...گفتنی ها بسیاراست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر احمدی نژاد واقعا مرد بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هر چند که دیر فهمیدم اما
درووووووووووووود بر احمدی نژاد ولایی ضد کانون های قدرت و ثروت
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
ضمن عرض احترام به همه سلائق و همه آراء مردم شریف ، و عرض تبریک به ریاست جمهور منتخب دولت یازدهم و حامیان ایشان ، پاسخ های به این کامنت جناب tbi به خوبی نشان می دهد که چقدر زود مردم دلشان برای جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد تنگ خواهد شد !
زنده باد بهار! زنده باد بهار! زنده باد بهار!
حق یار
نگین
|
Iran (Islamic Republic of)
وای اینارو چقدر عقبن از همه جا . هنوز سنگ احمدی رو به سینه میززنن . ------------
خدا شفا بده
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
۸
۸۷
--------
زنده باد استانهای دیگه
ما 99 درصدیم
چرا استانی که بیشترین اعضا ----- رو درایران داره رییس جمهور بده به مملکت؟
آتش
|
Iran (Islamic Republic of)
ما همه ایرانی هستیم
مجید اردبیلی
|
-
|
۱۰:۵۲ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
۱۰۲
۴
آقای غفاری!
تو که قبلا ادعا میکردی رییس جمهور از بین مشهدی ها انتخاب خواهد شد؟
پس چی شد؟
دیدی تند رفتی کاکو!!!!!!!
ناشناس
|
-
تا اونجایی که من یادم میاد، گفت رییس جمهور رو مشهدی ها انتخاب می‌کنن. چون تهران که بیشترین جمعیت رو داره، درصد مشارکتش معمولاً کمتر از کل کشور هست، و استان پرجمعیت بعدی خراسان (مشهد) هست.
ایراندووووووست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
۱۴۶
۶۰
البته درصد بالایی از آرای آقای روحانی منتقدان جدی احمدی نژاد بودن و همین طور قسمتیشون دوستان گرمابه و گلستانش!!!!!
کاش برای میزان محبوبیت احمدی نژاد یه نظرسنجی میذاشتید!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ایراندوست نظر سنجی باید از همه باشه از پیر بزرگ کوچیک جوان

نه از اینترنتی که فقط عده ای جوان تسخیرش کرده اند

سال دیگه هم باید محبوبیت احمدی نژاد سنجیده شود ! متوجه ای که
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ایراندووست از چی ---- برادر مجاهد !!!؟؟؟؟؟؟

هر نظرسنجی که برگزار کنید قابل قیاس با نظرسنجی بزرگ ملت نیست"

در هر نظرسنجی اسن سایت ها نهایتا 20 هزارتا رای میدن"

-------

به شما اقتدارگراها نــــــــــــــــــــه گفتن و میزان محبوبیتتان را فهمیدیم!!!

روی ممل کم شده، ولی تو نــــــــــــــه !!!!

ما که کاندیدمون اصلا راه ندادن بیان که میزان محبوبیتش مشخص بشه"

اما کاندیدهای شما که 5 نفر بودن، چه محبوبیتی داشتند؟؟؟؟؟؟
ایراندوووووست
|
Iran (Islamic Republic of)
امــــــــــــین خان !!!!
من که ماموریت اصلیم خزون کردن بهار منحرفا بود !!!
که موفق هم شدم ......
صد بار گفتم باز هم می گم که من به رفتار اوصولگرا ها و اصلاح طلبا هر دوشون با هم انتقاد جدی دارم و هیچ کدومو علیه السلام نمی دونم !!!!!
اگه سری به کامنت های دیگه ام بزنی می تونی اینو بفهمی .........
ولی بعید می دونم چون عشق دلاور کورت کرده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سید مهدی شعبانی
|
Iran (Islamic Republic of)
نه داداش دو سال دیگه مردم میفهمنند کیو از دست دادند
نگین
|
Iran (Islamic Republic of)
محبوبیت ؟
رئیس جمهور محبوب ما تا آخر دنیا فقط خاتمی
رزمنده دفاع مقدس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
۷
۸
رفتارها وعملکرد مخالفین هاشمی باعث شکست اصولگرایان گردیده است. چه در دفاع کور کورانه ازرفتارها وناکارامدی ----- .وچه ----- و----- و ---- به رقبا ومخالفین خود؟؟!! ودر ضمن چاپلوسی وتملق های بیشاز اندازه ----- در این 8سال عامل دیگری درشکست انان بوده است
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
۱۲۶
۱۱۲
.
خیلی خوشحالم که با این کارهایش باعث شد، وزن جریان اقتدارگرا مشخص بشه"

احمدی دلاور از روز اول اعلام کرد، اصولگرا نیست، و متعلق به هیچ حزبی هم نیست و اصلا این چیزا را قبول نداره"

اما ---- و----- و چندتا از این افراطی های تربیون به دست های ----- !!!! هی گفتن ما باعث شدیم احمدی نژاد رای بیاره"
___________________________
خودتون رو گول نزنید و همه چی رو آروم جلوه ندید"

اقتدارگراها از پیروزی روحانی دارن -----"
کارد بزنی، خونشون درنمیاد!!!!

تنها انتخاب روحانی بود که میتوناد درس خوبی به آنان بدهد"

----- جون !! برای---- چه لقبی میخواهی بتراشی؟؟؟؟؟

در واژگان خود، غیر از خائن و منافق و منحرف و حجتیه ای و فتنه گر، چه لغتی دیگه هم هست که به ---- نسبت بدی؟؟؟؟؟؟

آی دیروز ------ چه حرصی خورده که عکس----- رو بزرگ زده روی صفحه اول !!!!!

------------
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
تو 100 در صد سمنانی هستی
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
با جمله های اولت موافق نیستم ولی بقیش نه!
اشتباه منفی زدم!
ناشناس
|
Spain
|
۱۰:۵۹ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
۹۸
۷
چشم ---- کور حقه شونه نوش جان گوارای وجود

جوانفکر هم راست گفته شما با --- و ---- مثلا چقدر رای آوردید

احمدی نژاد بر خاسته از دلهای مردم بود و همچنین خواهد ماند

ارای 25 میلیونی را دیدید فکر کردید مال شماست ؟ 9 دی را دیدید فکر کردید مال شماست ؟
استقبال در سفر های استانی را دیدی فکر کردید مال شماست ؟

اگر از اقدامات هنجارشکنانه احمدی نژاد سخن گفتید از اقدامات خوبش هم بگویید

چرا مسکن مهر بده هدفمندی یارانه بده ولی بقیه میخواهند اجرایش کنند ؟


اصلا چرا ایرانیان از تن خمیده و خسته ی ریس جمهوران قبلی برای خود پله میسازند ؟


----- در لبه تیغ قرار دارد اگر با کارشکنی اصولگرایان و یا عقب نیشنی نتواند مذاکرات هسته ای را پیش ببرد ، گرانی و بکاری تورم هم تشدید شود چه بسا همه ما سال دیگه اینجا به ایشان ---- داده و خواهیم گفت کاش احمدی نژاد بود؟
ناشناس
|
Spain
---- هیچ محبوبیتی بین مردم نداره
اگه داشت نامزد مد نظرش که همه هم میدونن ---- بود رای میاورد
حتی کسایی که 4 سال پیش طرفدارش بودن الان ازش بیزان
چرا به سفرهای اخیر استانیش دقت نمیکنید؟
من خودم سمنانی هستم
تو یکی از شهرهای استان سمنان، توی همین سفرهای آخر ---- حتی 300 نفر هم نیومده بودن ...
از چی دارید دم میزنید؟
----- اکه 4 سال پیش رای آورد چون مردم اسیر عوامفریبی هاش شده بودن
چون گول خورده بودن
اما الان بیدار شدن
و شما چشم نداری ببینید که مردم آگاه شدن
ناشناس
|
Spain
ناشناس جان ساده لوحی عزیزم ساده لوح !
فرق صفحه شطرنج با منچ را نمیفهمی که فکر کردی اقای ظرفیت نامزد مورد حمایش بوده

شطرنج یاد بگیر اونموقع میفهمی احمدی فقط با مشایی وارد گود شد بعد از رد صلاحیتش دیگه هیچ حرکتی نکرد فقط برای مات نشدن و اماده ماندن برای اشتباه حریف
روحانی خطاب به اصول گرایان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
۱۶۵
۲
تشکر میکنم که با تخریب احمدی نژاد برای من راه رو هموارتر کردین. تشکر میکنم که 2 سال دنبال نخود سیاه جریان انحرافی بودید. ضمنا دوباره جریان انحرافی قصد داره تو جنگلهای شمال عملیات نظامی انجام بده. باور ندارید؟ برید 4 سال دیگه بازهم بگردید شاید یه مدرکی پیدا کنید. ضمنا بنظرم تقصیر جریان انحرافی بود که نذاشت متحد بشید!، والله از چند تا منبع آگاه شنیدم این خبر رو!. این که چیزی نیست. شنیدم ---- میخواد بره پیش اون مرتاض 400 ساله و ----- رو هم با خودش ببره تا برا انتخابات بعدی فکری بکنن! (این یکی خبرو رو برام یکی از این سایتای عینِ عمار، اس.ام.اس زد. میخواین براتون فوروارد کنم؟) تشکر بسیار ویژه دارم از روزنامه ها، سایت ها و خبرگزاری های عزیز مریخی و غیرمریخی، که حتی در اقصی نقاط ----- های دوردست هم این جریان مخوف انحرافی، بهایی، فراماسونری منافقینی را راحت نگذاشتند.

واقعا شما چقدر به ما خدمت کردید و باید ازتون تشکر کنم بهرحال. راستی بازهم مواظب این جریان انحرافی باشید که خیلی خطرناکه و حتی میگن بزرگترین خطر از صدر اسلام تا کنون است!. البته ما که چیزی ندیدیم ولی اینا همه مسموعات بنده است!.
حالا گیرم که احمدی نژاد 25میلیون رای آورد، شما رو سننه؟ شما که ادعا می کردید 25میلیون رای احمدی نژاد بخاطر ما بوده، پس چرا الان به این وضع افتادید؟!. یعنی شما یکصدم احمدی نژاد هم محبوبیت نداشتید و اینقدر براش شاخ و شونه می کشیدید؟!
انشاله که در هر انتخابات بازهم بیایید تو صحنه و کار ما رو راحتتر کنید. از همکاریهای پیدا و پنهان، آگاهانه و ناآگاهانه شما کمال تشکر را دارم.
tbi
|
Iran (Islamic Republic of)
خود کرده را تدبیر نیست.همین اقای ولایتی در مناظره به خودشون هم رحم نکرد.قدر احمدی نژاد رو ندونستن.با تخریب احمدی نژاد تیشه به ریشه خودشون زدن.نباید اون رو تنها میذاشتن.ولی دم احمدی نژاد گرم که توی این 8 سال به کسی باج نداد.روی ارزشها و اعتقادات خودش واستاد.اما حیف که این اقایون هر روز یه رنگی عوض میکنن..احمدی نژاد بی سروصدا اومد بی سرو صدا هم داره میره.یه روزی میشه که ارزش کاراش رو میفهمین اما اون وقت خیلی دیر شده..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
۶۹
۵۶
آقای روحانی درس بگیرند فقط رضای خدا را در نظر داشته باشند همه چیز حل است. عاقبت رئیس جمهور هایی که برای رضایت مردم عام که همان رضایت خداست کار نمی کنند ببینند چه می شود...
مجید اردبیلی
|
-
|
۱۱:۰۹ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
۶۸
۵۷
چرا چرت و پرت میگی

از همین حالا شروع کردی به ---- پاشی!!!
دگر اندیش دیگه چیه؟
همین به اصطلاح دگر اندیشان هزاران بار به این نظام خدمت کرده اند. مگر اینکه کور باشی و نبینی!!
چرا ----- را خطر نمی پندارید که با ندانم کاریهای خود مردم را به نظام بدبین میکنند؟؟؟
12بهمن 57
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
۱۸
۵۶
و چه شیرین روزگاری بود و رفت !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
۶۹
۲
یادت رفته از مشهدی ها میگفتی؟ صراط تو هم؟؟؟؟؟
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
۶۳
۵۴
صراط پست کامنت منو درباره سمنانی ها تیتر میکنی بعد کامنت خودمو سانسور میکنی
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
اسمش میشه دموکراسی از نوع صراط
انصاف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
۱۳
۱
دنیاطلبیدیم وبه راحت نرسیدیم
یارب چه شودآخرت ناطلبیده
سنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
۱۰
۳
احمدی نژاد که از اول از شما اعلام برائت کرد. شما هم که از دو سال پیش رسما از احمدی نژاد ائلام برائت کردید و تا تونستید اونو کوبیدید. حالا که شدید ----- پرت و پلا میگید. هم 84 و هم92 وزن همتون روی هم معلوم شد. حالا دیگه وقتشه که آب رو بریزید اونجایی که...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
۵۵
۴
من نمی دونم این چه تیتریه
شما با سمنانیها چه مشکلی داری؟؟
همه افتادین به جون هم بجای اینحرفادست به دست هم بدیم کشور را آباد کنیم
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
۶۳
۸
این حرفای نامربوط دیگه چیه؟ اصلاً چه فرقی میکنه اهل کدوم استان؟ مهم اینه که ایرانیه و می تونه خدمت کنه.
قومیت گرایی بسمون نبود حالا استان استان کردن یاد گرفتید؟ خدا هدایتتون کنه.
فرامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
۷
۳
خیلی ابله و خوش خیالید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
۷
۵
صراط همون بهتر که فیلتر بشی چرا تفرقه بین استانها میندازی
عبدالرضا داوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
۶۶
۵۷
حذف مهندس مشایی از گردونه رقابت انتخابات ریاست جمهوری، فرصت بی‌بدیلی در اختیار جریان هاشمی قرار داد تا پروژه «هاشمی ۲» را با محوریت حسن روحانی کلید بزنند. تنها کسی که می توانست معادلات حاکم بر انتخابات را دگرگون کند و زمین بازی انتخابات را به جایی دیگر انتقال دهد، اسفندیار رحیم مشایی بود که "با شعار ادامه راه احمدی نژاد گره خورد و جامعه چهره ای مظلوم، مردمی و خارج از مناسبات رسمی قدرت از او می شناخت که با گفتمانی فراگیر، تمام ظرفیتهای مردمی هدفگذاری شده در پروژه "هاشمی ۲" را به سبد گفتمان انقلاب اسلامی باز می گرداند.""امروز جریان حامیان دکتر احمدی نژاد و مهندس مشایی نه تنها از میدان مسابقه اخراج شده اند و از روی سکوها بازی را تماشا می کنند بلکه حتی یک بوق هم به دستشان نداده‌اند تا این جریان از همان سکوها بتوانند بر روند مسابقه اثر گذار شوند." گروهی از اصولگرایان که در دو سال اخیر شدیدترین تخریب ها را نسبت به احمدی نژاد داشته اند تلاش کردند با روی کار آوردن جلیلی، ---- ۸۴ او را ترسیم نمایند و بدین گونه در توهم خلق احمدی‌نژادی جدید برآیند. در این راستا ستاد جلیلی که مجری افکار این گروه از اصولگرایی بود وارد کار شد و در ابتدا سعی بر آن داشت با --- از برند احمدی نژاد، خود را در جامعه معرفی نماید ولیکن احمدی نژاد در دو مرحله این پروژه را شکست داد. احمدی نژاد در ابتدا در یک اقدام پیشگیرانه، با همراه کردن خود با مهندس مشایی در روز ثبت نام و سپس با اعلام موضع صریح انتخاباتی خود مبنی بر عدم حمایت از کاندیداتوری فردی خاص، دست طرف مقابل را در حنا گذاشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
---- خیلی بدتر از اون چیزیه که فکرش رو بکنید. علت خراب شدن آقای احمدی نژاد هم همراهی با ---- بود. بهتره یکم برید صحبتای آقای ---- رو بخونید تا حساب کار دستتون بیاد.
محمدرضا تقوی فرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
۱۰
۵۴
پیش‌بینی‌ها درست بود و محمدرضا عارف با مرقومه سیدمحمد خاتمی از رقابت‌های این دوره کناره‌گیری کرد و سازماندهی قوی و تشکیلات منسجم اصولگرایان که در مرکز ثقل محمدباقر قالیباف به هم رسیده بودند نیز کارساز نشد. نه حضور توأم با حمایت علی لاریجانی در مراسم افتتاح بزرگراه امام علی (ع) از قالیباف و نه کناره‌گیری حدادعادل و استفاده حداکثری از ظرفیت جبهه متحد اصولگرایی نتوانست سرنوشت این دوره از رقابت‌ها را به نفع دو شاخه اصولگرایان تغییر دهد و بدین ترتیب حتی نامه حمایت ۱۵۰ نماینده مجلس و در ادامه حمایت‌های همه‌جانبه اردوگاه اصولگرایان در مجلس نیز مؤثر نبود و نتیجه قابل قبولی را برای آنها به دنبال نیاورد. آنچه در این میان بسیار حائز اهمیت است، صداقت احمدی‌نژاد در بیان این مطلب بودکه دولت و شخص وی کاندیدایی در انتخابات ندارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
۱۲
۱۵
احمدي نژاد واصولگرايان بخواهند ونخواهند دوقلوهاي به هم چسبيده اند حالا بزنيد توسرهم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
۲۳
۱
همین شماها احمدی نژاد رو زمین زدید و چون وزنه محبوب مردم در بین اصولگراها تخریب شد مردم اعتمادشون رو نسبت به اصولگرایی از دست دادند .
هنوز هم میخواهید تمام تقصیر ها رو بر گردن یک --- بیاندازید و یک --- رو محاکمه کنید !! تا از بقیه رفع اتهام بشه ؟!
محمود احمدی نژاد و تمام آرمانهاش و تمام ارزشهایی که با خودش آورد ،دوساله که بدست امثال شما کشته شده ...
ایراندوووووست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
۱۸
۱۲۴
احمدی نژاد رو غرور بیش از حد و جماعت دور دورش خراب کردن!!!!
فکر کرد بیست وپنج میلیون دور و برش باهاش عهد اخوان بستن!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ساده لوح نباش اقای ایراندوووست

الا شما هم سرمست هستی جانم از پیروزی چه کسی ؟

روحانی از طیف شما هم نیست

قالیباف شما با چندین سایت مخالف هروز تیتر جریان انحرافی داشت به کجا رسید

فردا روز که همه تئوری پردازان جمهوری ایرانی بر سر کار امدند ( از پسران ----- گرفته تا ---- ------ و.....) شما هم به اشتباه راهبردی خود معترف می شوید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باهات موافقم. احمدی نژاد به خاطر غرورش و اینکه به حرف رهبر گوش نکرد تمام دوروبریاش رو از دست داد. و دیگه هیچ حامی چه از چپ و راست نداشت. نتیجه بی اعتنایی به سخنان ولایت فقیه همینه.
این رو حتی اصلاح طلبا هم فهمیدن. اگه یه کم به سخنان آقای روحانی گوش بدین و با سخنان گذشته خاتمی مقایسه کنید میفهمید.
ایراندووووووست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
۲
۸
مگه ما از روز اول با کلنگ افتادیم به جون ریشه ---- ؟
والا مام بهش رای دادیم!
ولی بعد وقتی دیدیم شاخ شده ،شاخشو بریدیم!!!!
منحرفا جایی رو در مملکت ندارن!!!
اولین بار هم آقای هاشمی از لفظ منحرف استفاده کرد!!!(جهت اطلاع برادر امین)
حالا هم کار درست و تو کردی که به روحانی رای دادی!اصلا تو خوبی!!!!!!
ازقم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
۴
۲۲
من واقعا متاسفم به اين تحليل آبكي.

متاسفانه اين تحليل نقش آگاهانه مردم را كتمان نموده و يا شايد اعتقادي به آن ندارد و طوري تخليل را پيش مي برد كه همه چيز را اين دو قشر(اصلاح طلب ها و اصول گراها) مهندسي مي كنند و مردم ---- آنها هستند كه به هر طرف برانند، خواهند رفت.

برادر من كمي هم واقع بين باشيد و به تحليل واقعيت ها بپردازيد. شايد اين موردي كه شما فرموديد تاثير داشته باشد ولي من بيشتر از ده درصد تاثير را براي آن نمي بينم. عوامل زياد و گوناگوني در اين انتخابات موثر بودند كه چند مورد اهم آنرا به شرح ذيل مي نويسم، شايد هم خوشتان نيايد و در سايت قرار ندهيد ولي واقعيت اين است:

1- قبل از همه چيز مردم از بداخلاقي ها، افتراها وتهمت هاي دولت ---- خسته شده بودند. هيچ سند محكم و محكمه پسندي ارائه نداد. همه حرف هايش اين بود كه تعدادي بردند و خوردند ولي مدرك مستندي ارائه نداد. از طرف ديگه بيشترين تخلف مالي واختلاس در دوره ايشان رخ داد كه فقط يك مورد ان تا الان لو رفته است.مردم ما باهوشند، شايد اول بپذيرند و مثل سال 88 به خيابانها بريزند ولي بعدا به اين بصيرت مي ريزند كه با وجدان و عدالت و حق طلبي و جرم ستيزي آنها بازي شده است. الان آحاد ملت اين حس را دارند كه توسط آقاي ----- و حاميانش به بازي گرفته شدند و به شدت ناراحتند.

2- گراني و تورمي كه تصميم هاي غلط و افراط گرايانه اين دولت مسبب اصلي آن است و زندگي مردم و راحتي آنها را بلعيده است. چند درصد مردم مي توانند زردآلو و گيلاس كيلويي هفت هزار توماني بخرند. بقينا 80 درصد والدين در بهار 92 شرمنده فرزندانشان شده اند.

3- ----- ايشان در سياست خارجي و حيانت بزرگشان در مورد توافق هسته اي كه دكتر لاريجاني انجام داده بودند و اينكه تحريم هاي موثر خارجي بعد از اين ----- دولتمردان صورت گرفت هنوز از حافظه ملت پاك نشده است.

4- بيش از نيمي از جمعيت فعال ايران جوانان متولد از 1355 به بعد هستند. اكثر ايشان از تحصيلات عاليه برخوردارند. بيكاري در اين قشر بيداد مي كند. خيل عظيمي از جامعه بيكاران كشور كه در اين چند سال هم به دليل سياست هاي غلط دولت بيشتر هم شده، از اين قشرند.
سرنوشت انتخابات را اين قشر تعيين مي كنند. در اين انتخابات هم حداقل 60 درصد شركت كنندگان از اين قشر بوده اند و اكثر شركت ناكردگان هم از ايشان هستند. متاسفانه دولت واصول گرايان اين جمعيت را درك نكردند. جمعيتي كه بيشترين مشكل زندگي را دارد و حتي با سياست هاي غلط خود به مشكلات آنها افزودند. يقينا در 10 سال آينده 80 درصد جمعيت راي دهنده و فعال كشور را اين قشر تشكيل خواهند داد.سوال اينها اين است: دولت اصول گرا چكار برايشان كرده است؟ بيكاري كه زياد شده، تورم وگراني كه بيداد مي كند، خانه كه نمي توانند بخرند، ازدواج كه نمي توانند بكنند، كار و درآمدي كه ندارند.در فشار كه هستند، ----

شما فكر مي كنيد اينها به كدام سمت خواهند رفت.

هنر اين بود كه اين قشر را به سمت خود بكشند. آقاي هاشمي، خاتمي، روحاني و ... اين هنر را داشتند ولي بنظر من اصول گراها اين هنر را نداشتند و يا اين اعتقادات هم نخواهند داشت. جريان اصول گرايي فاصله زيادي با منش، اعتقاد، خواسته و درد اين گروه از جامعه پيدا نموده و يه اين زودي ها نخواهد توانست اين گروه را درك كرده وخود را به آنها برساند. يك جوان را نمي توان با ---- ديندارو معتقد به بار آورد. نمي توان گفت بخاطر سياست هاي غلط ما. تورم ايجاد شده تو گرسنه بمان ولي به اصول ما اعتقاد داشته باش.

به نظر من اگر حكومت فكر اساسي و جاهدي نكرده و بداد اين گروه نرسد در چند سال آينده خيلي از اصول انقلاب ناديده گرفته خواهد شد.من با اكثر اين جوانان مراوده دارم. خيلي ها معوذ بالله --------- و اين واقعيت جامعه ماست و روز بروز هم اين قشر در حال بزرگ شدن هستند آن هم با سرعتي كه برنامه ريزان ودلسوزان جامعه از آن عقب افتاده اند.
ایراندووووووست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
۳
۱۱
استاد زیبا کلام میفرمایند:
احمدی نژاد چهار سال پیش تو مناظره ها در حق هاشمی بد کرد و عذاب وجدان داشته و حالا از این وضع بوجود اومده رضایتمنده تا عذاب وجدانش کم بشه!!!
امین می بینی عشق تو!!!!!
جهان بینی در حد نوک بینی!!!!
ابوالفضل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
۷۷
۹
من فکر می کنم اگه احمدی نژاد 4 سال دیگه هم کاندید بشه رای خوبی بیاره،موافقین؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به عنوان یک هواردار احمدی شاید از دوسال دیگه بشه گفت میاره یا نه حالا زوده

باید دید روحانی قادر هست مشلات ما که ناشی از تحریم هاست را حل کند یا نه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
۷
۵
ای خدااااااااااااااا
چقد از بی علمی و سادگی بعضیا حرصم میگیره
شما اونجاییکه -------
حالا همه بسیج شدین که چوب لا چرخ روحانی بکنید؟؟؟؟
سيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
۶
۳
روحاني از استان سمنان است
ولي اهل شهرستان سرخه است
سرخه شهريه كه از نظر شهيد تو استان تقريباً اول و خانم هاي بوميش بدونه حجاب چادر ظاهر نميشن
پس نگيد سمناني
ايشون سرخه اي است
...
|
Iran (Islamic Republic of)
چه ربطی داشت؟یعنی کل استان سمنان بده،فقط سرخه خوبه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
۱۲
۳
خبرگزاری صراط همون خبرگزاریه که احمدی نژاد رو به -------- تبدیل کرده بود حتی اگر نمترسید میگفت --------- ولی الان...
شما همونی هستین که تندترین خبرهارو علیه دکتر روحانی نوشتین.
شما منافق صفت هستید.
واقع بين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
۷
۱
فرق اصول گرايان با اصلاح طلبان در اين است كه ---- از يك تارموي ناقابل دنيايي نميگذرند چه رسد به ايثار و گذشت به نفع همفكر ولي ----- از همه چيز به راحتي گذشتند . بهتر است درس بگيريد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
۲
۳
عَسَى أَنْ تَكْرَهُوا شَیئًا وَهُوَ خَیرٌ لَكُمْ وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیئًا وَهُوَ شَرٌّ لَكُمْ وَاللَّهُ یعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

چه بسا چیزی را خوش نداشته باشید، حال آن که خیر شما در آن است. و یا چیزی را دوست داشته باشید، حال آنکه شر شما در آن است. و خدا می‌داند، و شما نمی‌دانید.
در آقای روحانی خیری نهفته که آنهایی که از آمدنش ناراحت هستند بعدا متوجه خیرش میشوند
و اما آنهایی که به آقای روحانی رای دادند بازی را باختید بعدا متوجه میشوید. آقای روحانی دلداده رهبری و مطیع محض فرمان ایشان .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
۲
۲
خواهشا پشت سر ---- غیب نکنید گناه داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
۵
۲
سلام
دقیقا الان چند روزه تمام مقالات و تحلیلهای آقایان بازنده اصولگرا رو می خونم
سوالی که برا من پیش اومده اینکه چرا تمام تقصیرات خودتون رو گردن دولت دهم (احمدی نژاد) میندازین
خیلی سادست مردم یه نــــــــــه بزرگ به شما گفتن دیگه به چه زبونی باید بگن
از رو برید دیگه
میترا
|
Iran (Islamic Republic of)
در همه دوره ها کاندیدایی رای آورده که مخالف با عملکرد دولت قبلی بوده.
سعید دانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
۵۹
۶
خوبه رای روحانی کجا و احمدی نژاد کجا!!
کل اصلاح طلبان و اصولگرایان جمع بشوند دیگه نمی تونند اندازه احمدی نژاد رای بیارند

به آقای روحانی هم میگم دلخوش به این رای 50% نباشه که فقط تونسته از نصف مردم رای بیاره و باید حواسش رو خوب جمع کنه اگه بخواد دوباره فتنه گران رو سر کار بیاره فاتحه اش رو میخونیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۰ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
۶
۴
یادتان رفته است اصولگرایان توان حذف اصلاح طلبان را نداشتند و این محمود بود که انان را حذف کرد و اصولگرایان را به قدرت برگرداند.
انی که باعث بازگشت روحانی شد قدرت طلبی و سهم خواهی اصولگرایان بود. در ضمن روحانی یک راست سنتی است او با اصلاح طلبان زمین تا اسمان فرق دارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۲ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۲
۸۰
۶
من در٨٤ انتخابات رو تحريم كرده بودم
بعدِ ٤ سال به احمدي نژاد علاقمند شدم و در٨٨ بهش رأي دادم. بعد از اون هم عاشقش شدم و خيلي دوستش دارم. چه رئيس جمهور باشه ، چه نباشه.
از نظر من ايشون انساني مؤمن و يك وطن پرست به تمام معناست.
دست علي هميشه پشت و پناهش باشه.
پاسارگاد
|
Iran (Islamic Republic of)
انشاا.... دست ---- مدير سابق بانك --- با چندين ميليارد دلار هم پشت و پناهش باشه!!!!!
محمد
|
United States of America
|
۰۳:۴۸ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۲
۲
۳
شکست امروز نتیجه عبور تندروها و تکفیری ها از ----- هستش
کیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۵ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۲
۱۱۳
۱
----- هم اگر باج میداد امروز تابلوی مقدس ----- بود نه متهم دادگاه ---- پس یادتان باشد چه ---- وچه ----- هیچ فرقی ندارد بلکه حق بوده که همیشه مظلوم واقعه شده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کیا جان منظورت را کامل فهمیدم

صراط عوضی دیگه چرا نام ریس جمهور را سانسور میکنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۲
۳
۲
شما كه اين تحليلها را مي نويسيد بيكار هستيد عزيزم دست از سر مردم برداريد والله بالله تالله ملت گفت نه حالا تو هي تحليل بنويس
ناشناس
|
Armenia
|
۰۸:۵۹ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۲
۶۲
۳
احمدي نژاد يكي فقط يكي و تاريخ در آينده مشخص خواهد نمود كه در دنياي زر و زيور عدالت را بر پا نمودن چقدر سخت است مگر مولايمان علي (ع) تنها نماند و همه منافع خود را چسبيدند او نه راستي و نه چپي بود او عدالت و شجاعت بود كه مخالف رانت خواري بود فقط و فقط همين وهمه نيز مي دونند كه حتي نزديكانش به او پشت پا زدند آخر لبه تيز عدالت درد داره منتها غش تو معامله حرام است
ناشناس
|
Armenia
چرا پای معصومین رو وسط می کشید؟؟؟
es92
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۲
۹
۲
ملت ما درپایان دوره هر ریاست جمهوری ازش پله میسازن برا رقیب.یکی دوسال دیگه تونو میبینم میگین احمدی نژاد نابغه بوده و هست.روحانی فقط با اسم خاتمی و هاشمی رای اورد و انشاالله مردم در پایان دوره ش ازش ---- دارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۲
۴
۳
---- جزقدرت به هیچ چیز فکر نمی کنند دروغ می گویند که ما پیرو ولایت وپاسدار خون شهدا هستیم ----- ----- ------
حبیب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۲
۵
۱۴
دیگه تموم شد. حالا بشینید یاد خاطره رایحه خوش خدمت و آبادگران و مهرورزان و عدالت گستران رو گرامی بدارید. کوتولوهای متحجر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ادبت هم به روشنفکری ت میاد.
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۲
۳
۴
به نظر من وقتی اصولگرایان به دنبال بازی قدرت و رقابت بین هم بودند این تفرقه فرصت بزرگی برای اصلاح طلبان و طیف سازندگی برای رسیدن به قوه مجریه رقم زد.
اصولگرایان خود با دست خود مهره های قدرتمند را کنار زندن و از ظرفیت اصولگرایی استفاده نکردند.
هنوز نزدیک به ۷۰ ٪ مجلس و ۲۰ نفر از ۳۱ نفر حاظر در شورای شهر اصولگرا هستند و می توانند از این ظرفیت ها استفاده کنند. از رسانه های اصولگرا خواهشمندیم که به اصول و وحدت بین هم پایبند باشند.
بچه کرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۲
۶
۶
برهمگان واضح و آشکارست که هر زمانی وه مجریه در اختیار اصلاحطلبان باشد. نتنها مردم درآسودگی هستند بلکهدنیا نیز با سیاستهای بحق این کشور شیعه نشین تعامل بیشتری داشته است. لطفا با کج اندیشی خود را بیش از پیش در ژرف مبرید...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۷
۰
احمدی نژاد به راست و چپ زیاده خواه باج نداد . احمدی نژاد حزبی نبود . همین باج ندادن ها باعث شد که به طور مداوم او را بکوبند به ویژه بعد از این که ریاست ---- به آقای ---- رسید . در دوره ریاست ----- تعامل خوبی وجود داشت آما بعد از ---- آقایان به جای این که به فکر کشور باشند به لج بازی و انتقام گیری پرداختند .
بعد از این انتخابات مشخص میشه چند درصد مجلس ما اصول گراست و چه کسانی در لباس اصول گرایی وارد شده اند .به نظر من اصول گرای واقعی ---- است نه ---- و ---- و ----- و ---- و ......
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۶
۱
وقاحت هم حدی داره صراط...شما 4 ساله با کوبیدن احمدی نژاد همه امید مردم رو به باد دادید.مردمی که تبلور انتخاب ارزش هارو در انتخاب او میدیدند،اگه او براشون سقوط میکرد ناامیدی قطعا نتیجه اش همین بود که الان میبینید...خجالت بکشید متحجر ها...خوارج زمانه
mohammad
|
Germany
|
۱۸:۲۵ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۵۶
۲
زمانی شعار میدادند --- --- اعدام باید گردد روزی ارزشو قدر احمدی نژاد معلوم میشه امیدوارم دیر نشده باشه...
اصغر از تاکستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۶ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۰
۲
ملت از چپ و راست بودن خسته شده اند هر کس فدایی و خدمتگذار ملت شد مردم هم او را دوست بدارند امیدوارم این این شیخ روحانی روحانی بتواند
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۰
۱
کلمه ممنون دار(!) منو کشته
lمهدی از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۲
۱
سلام علیکم
بله داداش این است عاقبت قلدری و چاپلوسی.این است عاقبت.همه را منحرف فرض کردن.
این است عاقبت دشمن فرضی درست کردن واز رقیب اصلی غافل شدن.
این است عاقبت گوش کردن به ------ گه در انتخابات از ----- حمایت میکند اما بعد تکذیب میکند
این است عاقبت توهم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۴ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۲
۳
۳
خدا پدر احمدی نژاد را بیامرزد. از شماها خیلی بهتره.
بیطرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۷ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
چقدر از این ---- با اون فکرهای پیر وفرسوده اش بدم میاد.
بهاره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۲
۲
۱
ما اینه میدانیم که احمدی نژاد تا ابد احمدی نژاده چونکه خدایَ زحمت زیادی برای پیشبرد کارهای عمرانی انجام داد ولی صدا و سیما خیلی به احمدی نژاد ظلم کرد در این چند سال آخر
محمد حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۲
۰
۱
خدا میدونه کی خوبه کی بد .وای بر مردم
ایرانمهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۲
۰
۱
--- و --- و --- دوروی یک سکه و در پشت پرده باهم همدست هستند و گول جنگ زرگری شان را نخورید که قدرت را باهم پاسکاری می کنند !
امیر محمودی منش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۲
۲
۱
صراط در باره ---- که حرف نمی زنی نهایتا 4تا کار بد داشته ولی 1000تا کار خوب هم داشته .
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۲
۳
۳
خوبی ها و زحمت های دولت آقای احمدی نژاد را فراموش نکنید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۱ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۱
اولا پيروزيِ اشرافيتِ بند و بستچيِ با بيگانگان(‌از شاه عربستان و مباركِ مصر تا جرج سوروسِ بين‌المللي و...) و باجگير از مردم(‌از ------ ----- تا جيره‌خوارانِ ------ و ----- و...) بر پادوهايي كه عَلَمِ تحقير و تخريبِ احمدي نژاد را بر دوش گرفتند وتا سرمنزل مقصود يك نَفَس ----- زدند مبارك باد
ثانيا ----- دوم و سوم اگر ريگي به كفش نداشتند و پاكدامن بودند در مقابل رذائل و فضائح ----- لالماني نميگرفتند حالا كه ------ روشنفكر مخلوطشان شده چه بلايايي بر مردم نازل خواهد شد عذاب‌آورتر از پياده‌راهها و تونل ---- و ----- و...
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۰ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۲
۱
۰
اگر میانه روها و اصلاح طلبان آبدارچی وزارتخانه ها بودند , باصطلاح اصولگراها حداکثر ----- وزارتخانه ها بودند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۲
۲
۳
احمدی نژاد از ازمایش الهی سرفراز بیرون امد در واقع این اصول گرایان تند رو ایشان را بد جلوه دادن از مداح بگیر تا مردم عادی از خوشی چشمانشان را بستند به روی پیشرفتها وضعفهای کوچک را بزرگ کردند حالا جرات دارند انتقاد کنند چوب خدا صدا ندارد
صدرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۹ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۲
۲
۱۶
رئس جمهور هرکش میخواد باشه وپشتش به هرکش که میخواد گرم باشه اما اگر یه قدم خیلی کوچیک برعلیه رهبر ونظام برداره دیگه کارش تمومه .............
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
------ صراطی!!!!!!!!!!!!
مهدی از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۰۱ تير ۱۳۹۲
۳
۲
سلام علیکم
بالاخره اقای خوش اخلاق هم رییس جمهور شد. وبسیاری از سبز لجنی ها هم خودشان را به اقای روحانی وصل کردند.
اما تحولاتی در بازار سکه وارز هم رخ داد که باز هم سبز لجنی ها وافراد ساده لوح را خوشحال کرد . اما امدن رییس جمهور جدید هیچ ارتباطی به کاهش قیمت طلا ندارد.
وطی روز های اینده قیمت طلا باز هم افزایش می یابد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اره برادر تو بگو سبز لجنی همین ملت سبز لجنی تو 4 سال اینده میبینی که شما و امثال شما رو میفرستند به ------ بشین ببین برادر
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۳ - ۰۴ تير ۱۳۹۲
۰
۰
ای بابا ---- داره مصلحت نظام اداره میکنه
saya
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۰۴ تير ۱۳۹۲
۱
۱
مر30 خداجون بالاخره مردم فهمیدن ک 8 سال داشن ------
دوسسسسسسسسست دارم دکتر روحانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۰۵ تير ۱۳۹۲
۰
۱
"احمدی نژاد یکی‌ست و دومی ندارد"!
بختياري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۰۵ تير ۱۳۹۲
۰
۰
واقعا انهايي كه از ---- طرفداري ميكنند احتياج به روانكاوي دارند اختلاسگر سه هزار ميليارد
پرهام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۰ - ۰۷ تير ۱۳۹۲
۰
۰
نظر هر کسی واس خودش محترمه ولی خوبه هرکی هر نظری میده تا آخر پاش مرد و مردونه وایسته
بعضیا خجالت بکشن لطفاااااا
فيروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
۰
۰
بيدار خان تو هنوز خوابي ببين چه يتيم ها وچه فقير ها وچه بي خانمانها در دولت احمدي نژاد زياد شده ببين از ايرا ن فقط خاك سيباه برجا مانده چقدر به عقب راند ما را اين اقا يادم رفت چه مريض ها از بي دارويي مردن چه نوزادن كه شير خشك گيرشان نيامد و....و.. فقط يك راه هست تا جبران مافات شود اون هم اين هشت سال را تاريخ ثبت نكند وگرنه واي به حال فرزندانمان .
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم