۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۳

جبهه اصلاح‌طلبان به دیدارروحانی می‌روند

سخنگوی جبهه اصلاح طلبان گفت که در اولین جلسه جبهه متبوعش زمینه برگزاری دیدار با رئیس جمهور منتخب مطرح خواهد شد.
کد خبر : ۱۱۷۱۳۶

صراط:مجید محتشمی سخنگوی جبهه اصلاح طلبان از دیدار اعضای جبهه اصلاح طلبان با حسن روحانی رئیس جمهور منتخب مردم ایران خبر داد و گفت: البته ما در ایام تبلیغات با وی و عارف دیدار کرده بودیم، اما از آنجا که روحانی بعنوان رئیس جمهور انتخاب شد، بنا داریم به دیدار وی برویم و نظرات جبهه متبوعمان را در خصوص مسائل کشور با وی مطرح کنیم و در اولین جلسه جبهه درخصوص زمان این دیدار بحث می‌کنیم.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم باید فضای آرامی در داخل و خارج کشور فراهم کند، اظهارداشت: معتقدم دولت حسن روحانی باید در عرصه بین الملل فضای آرامی را فراهم کند. البته بعد از خلق حماسه سیاسی باید همه در راستای حماسه اقتصادی حرکت کنیم و دولت آینده نیز باید بر همین مبنا فعالیت کند.

سخنگوی جبهه اصلاح طلبان تصریح کرد: حضور گسترده مردم نقطه عطفی را در عرصه داخلی و بین المللی فراهم کرد. بنابراین دولت آینده باید تمام تلاش خود را در زمینه رفاه و عدالت اجتماعی به کار گیرد.

همچنین  ژاله فرامرزیان عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به دیدار اعضای این شورا با عارف، گفت: ما در این دیدار از کناره گیری وی در عرصه انتخابات تشکر کردیم و عارف هم در این دیدار گفت که "با خود عهد کرده بودم که به تصمیم اجماع اصلاح‌طلبان پایبند باشم." بنابراین بعد از حمایت  از حجت‌الاسلام روحانی از عرصه کناره‌گیری کرد.

منبع: تسنیم