۲۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۷

روحانی درچارچوب نظام حرکت می‌کند

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان، موضع‌گیری حسن روحانی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: موضوع‌گیری رئیس جمهور آینده نشان‌دهنده حرکت او در چارچوب نظام است.
کد خبر : ۱۱۷۴۸۹
صراط:نظرعلی علیزاده شامگاه دوشنبه در جمع مردم این شهر در مسجد قدس با تبریک به مقام معظم رهبری و ملت ایران در تحقق حماسه سیاسی اظهار کرد: مقام معظم رهبری و مردم ایران برنده اصلی انتخابات هستند.

وی به تحقق خواسته مقام معظم رهبری مبنی بر حماسه سیاسی اشاره کرد و افزود: انتخابات از ارکان مردم‌سالاری دینی است و نظام اسلامی از رای مردم حراست می‌کند.

علیزاده نقش مردم در انتخابات را تعیین کننده دانست و تصریح کرد: جریان‌های مختلف در بحث انتخابات ریاست جمهوری در عرصه ورود کردند.

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان با اشاره به موضع‌گیری روزهای گذشته حسن روحانی، بیان کرد: موضوع‌گیری رئیس جمهور آینده نشان داده که در چارچوب نظام حرکت می‌کند و رسانه‌های بیگانه علیه او موضع گرفتند.

وی به مطالبه‌گری گروه‌های مختلف جریان اصلاحات از رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: مطالبه‌گری گروه‌های اصلاح‌طلب دوام نمی‌آورد.

علیزاده صبر و تحمل نظام در مقابل فضای جشن پس از انتخابات و حرکت‌های نامناسب را بالا دانست و خاطرنشان کرد: جریان اصلاحات رای مردم در سال 88 را بر نتافتند و ظلم بزرگ تقلب را به نظام نسبت دادند.

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان با بیان اینکه حرکت نیروهای ارزشی نشان داد که پایبند به نظام هستند، یادآور شد: اتهام سال 88 نادرست و دروغ بود.

وی انتخاب رئیس جمهور را خیر خواند و اظهار کرد: رئیس جمهور باید در موضع انقلاب و ولایت حرکت کند ضمن اینکه مردم با رئیس جمهور همکاری داشته باشند.

علیزاده جابه‌جایی دولت‌ها با رای مردم را از مصادیق مردم‌سالاری دینی عنوان کرد و افزود: تغییر دولت‌ها در کلیت و راهبردهای نظام تغییری ایجاد نمی‌کند و این تغییرات لازمه حرکت انقلابی مردم ایران است.

*تغییر دولت‌ها انرژی جامعه را تخلیه می‌کند

جانشین سابق فرمانده سپاه قدس گیلان تغییر دولت‌ها را سبب تخلیه انرژی جامعه دانست و تصریح کرد: انتخابات دلبستگی مردم به نظام را بیشتر می‌کند.

وی با تاکید براینکه گفتمان انقلاب اسلامی از دولت حمایت می‌کند، بیان کرد: باید مواظب حرکت دولت باشی