۲۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۳

نقدی:روحانی ازگفتمان ولایت دفاع کرد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه انتخابات 24 خرداد تمام سحر دشمنان را باطل کرد افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران نشان داد که از 0.7 درصد آرا نیز صیانت می کند.
کد خبر : ۱۱۷۵۷۰
صراط:سردار محمدرضا نقدی در حاشیه پنجمین جشنواره اجتماعی حضرت علی اکبر (ع) که امروز سه شنبه در مجتمع فرهنگی 13 آبان برگزار شد در پاسخ به سوالی درباره انتخابات گفت: این انتخابات باطل کننده سحر بود و مردم و نظام نشان دادند که مردم سالاری واقعی کجاستT در حالی که در  کشورهای غربی تعداد شرکت کنندگان به زیر 40 درصد می رسد در کشور ما 72 درصد حضور مردم دموکراسی غربی را به چالش کشید.

وی در پاسخ به سوالی درباره پیشنهاد مذاکره آمریکایی ها به ایران گفت:  آنها در خواست مذاکره دادند ولی باید شرایط آن وجود داشته باشد در حال فشار و تحریم و رفتار استکباری نمی شود پای مذاکره نشست حتماً باید شرایط با مواضع برابر باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به این سوال که به چه دلایلی اصولگرایان موفق به جلب آرا نشدند، گفت: ما هیچ وقت وارد لایه های جناحی نمی شویم، بسیج همیشه در عرصه و صحنه برای آگاهی دادن حضور داشت، بیش از 40 هزار نشست برپا کردیم ولی حتی در یک مورد از یک کاندیدا یا یک جناح خاص حمایت نشده است، همه جا شاخص های کاندیداهای اصلح را ارایه کردیم.

وی  ادامه داد: مساله اصلی تاکید بر گفتمان ولایت و گفتمان حاکم است، همان طور که رئیس جمهور منتخب در سخنان دیروز از این گفتمان دفاع کرد.

سردار نقدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در انتخابات پیش رو شاهد بودیم که مسئولان از چند درصد آرا حفاظت کردند در حالی که عده ای در انتخابات گذشته می گفتند 11 میلیون تقلب شده نظر شما در این باره چیست؟ گفت: این قدرت  خدا بود، خدا می خواست کسانی که قصد ضربه زدن به نظام را دارند رسوا کند.

وی ادامه داد: دشمنان رمان های 500 صفحه ای در مورد فتنه 88 نوشتند و آشوب های سال 88 را به گردن جمهوری اسلامی انداختند، شبکه های مختلف مجازی راه اندازی کردند تا ملت ایران را در اذهان ملت دنیا زیر سوال ببرند، آنها می خواستند بگویند که در کشور ما دیکتاتوری حاکم است اما دیدید که همه اینها باطل شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان ای که جمهوری اسلامی ایران از 0.7 درصد آرا هم صیانت کرد، افزود: هر رای یک امانت است در نزد مسئولان چه رسد به ادعای 11 میلیون تقلب، همه دنیا فهمید این چیزی که در این 4 سال تکرار می شد یک دروغ بزرگ بود و این اتفاق دنیا را بیدار کرد.
منبع: مهر