۲۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۷

استقبال گرم از«گذشته» درروزاول اکران

مدیر سینما آزادی با اعلام آغاز اکران «گذشته» اصغر فرهادی، استقبال از این فیلم را بی‌نظیر توصیف کرد.
کد خبر : ۱۱۷۸۰۶

صراط:رضا سعیدی‌پور، مدیر سینما آزادی  از اکران فیلم سینمایی «گذشته» آخرین ساخته اصغر فرهادی در سینما آزادی خبر داد و گفت: استقبال مخاطبان از فیلم فرهادی بسیار فوق العاده بوده است.

وی اضافه کرد: هفته گذشته به دلیل عدم ارائه اسناد مالکیت «گذشته» به فیلمیران این فیلم اکران نشد اما در هفته جاری با مرتفع شدن مشکلات و ارئه اسناد به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز اکران «گذشته» در سینماهای تهران آغاز شد.

سعیدی‌پور با بیان اینکه در روز اول اکران «گذشته» فرهادی فروش خوبی داشته است اضافه کرد: کلیه بلیط‌های سینما آزادی تا آخرین سانس آن به فروش رفته است.

«گذشته» داستان زوجی است که پس از سال‌ها زندگی ـ که حاصلش دو فرزند است ـ اما زندگی آرامی ندارند. مرد (علی مصفا) پس از سال‌ها اختلاف، همسرش (بره‌نیس بژو) را رها کرده و به ایران برمی‌گردد و همسرش نیز با مردی فرانسوی (طاهر رحیم) آشنا شده و آن مرد وارد زندگی‌اش می‌شود و به دنبال آن، به شوهرش در ایران نامه می‌نویسد و از او تقاضای طلاق می‌کند. مرد پس از این ماجرا به فرانسه برمی‌گردد و یک تازه‌وارد را در خانه‌اش با دو بچه‌اش می‌بیند.

برنیس بژو (بازیگر نامزد اسکار و گلدن‌گلوب و برنده‌ سزار) و طاهر رحیم (برنده جایزه سزار)، علی مصفا، پائولین بورلت، بازیگر بلژیکی، الیس آگویس، ژان جستین، سابرینا وازانی و بابک کریمی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.


منبع: تسنیم