۲۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۵

ناهاربه شرط اعتراض علیه شیعه+عکس

عربستان سعودي،‌ قطر، ترکيه،‌ اردن و آمريکا و اسرائيل در صد هستند با پخش نهار بین معترضین در استان الأنبار به سقوط دولت مالکی کمک کنند
کد خبر : ۱۱۷۸۳۶
صراط:نزديک به يک سال است که مناطق غرب عراق به ويژه استان الأنبار شاهد اعتراضاتي است که از سوي سازمان هاي اطلاعات و امنيت برخي کشورهاي منطقه مانند عربستان سعودي،‌ قطر، ترکيه،‌ اردن و نيز آمريکا و اسرائيل حمايت و پشتيباني مي شود.

هدف اين کشورها از بي ثبات کردن عراق،‌ ساقط کردن دولت "نوري مالکي" نخست وزير اين کشور است. اما هر چه که زمان بيشتر مي گذرد،‌ معترضين خسته تر شده و به دست کشيدن از اعتراضات تمايل پيدا مي کنند.

از همين رو هر از چند گاهي اقدامي جديد از سوي اين سازمان هاي اطلاعاتي انجام مي گيرد تا از اين طريق بتوانند معترضين را در ميدان اعتراض نگه دارند.

در جديد ترين اقدام انجام شده،‌ ضيافت ناهاري آماده شد تا معترضين که بيشترشان براي ماندن در ميدان اعتراضات دستمزد روزانه دريافت مي کنند، گردهم آينده و دلي از عزا درآورند.

گفتني است هزينه اصلي اين ضيافت توسط اين سازمان هاي اطلاعات و امنيتي تأمين شده اما توسط "قصي الزين" دوست صدام، ديکتاتور سابق عراق که اين روزها دوستي و هماهنگي بسيار زيادي با شاهزادگان کشورهاي عربي حوزه خليج فارس دارد، ترتيب داده شده است.