۲۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۹

دیدار جامعه قرآنی با رهبر انقلاب

جامعه قرآنی کشور ۲۰ روز دیگر در طلیعه ماه مبارک رمضان به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند.
کد خبر : ۱۱۷۸۳۷
صراط:در طلیعه ماه مبارک رمضان جامعه قرآنی به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند.

بنا بر این گزارش این برنامه همه ساله در طلیعه ماه مبارک رمضان با حضور قاریان، حافظان و مسئولان قرآنی کشور برگزار می‌شود که در آن رهبری طی ساعت‌ها به تلاوت قاریان و مبتهلان و اجرای گروه‌های تواشیح گوش می‌دهند و در پایان دقایقی را برای حاضران سخنرانی می‌کنند، همچنین این برنامه سال گذشته در روز اول ماه رمضان برگزار شد و حاضران روزه خود را در کنار ایشان افطار کردند.

تلاوت ترتیل «منصور قصری‌زاده»، تلاوت قاریان نوجوانان که همگی به سبک «مصطفی اسماعیل» خواندند بخشی از برنامه‌های مراسم سال گذشته بود.

اجرای جمع‌خوانی قرآن کریم توسط گروه‌های «یس»، «طارق»، «طه» استان آذربایجان‌شرقی و گروه «بینه» اصفهان به همراه تلاوت آیه ۱۳۸ سوره مبارکه «آل عمران» توسط «مسعود نوری» قاری ممتاز قرآن کریم و آیه ۵۶ سوره عنکبوت توسط «سید‌جواد حسینی» قاری بین‌المللی قرآن کریم از برنامه‌های سال گذشته دیدار قرآن با رهبر انقلاب بود. 

اجرای برنامه ابتهال تسبیح دهم از تسبیحات ماه مبارک رمضان توسط «محمود لطفی‌نیا» قاری بین‌المللی قرآن کریم از استان گیلان به همراه تلاوت از ابتدای آیه ۱۲۰ سوره مبارکه «نحل» توسط «میثم‌التمار» قاری و مبتهل عراقی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

بنا بر این گزارش مراسم سال گذشته برای اولین بار از شبکه قرآن و معارف سیما به صورت زنده و مستقیم پخش شد.
منبع: فارس