۰۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۸

توزیع قرآن های چینی ممنوع شد!

توزیع قرآن های چینی به علت غلط های املایی و مشکلاتی که برای ناشران این حوزه ایجاد کرده‌ است، ممنوع شد.
کد خبر : ۱۱۸۳۳۷
صراط:؛ رئیس اتحادیه ناشران قم و مسئول بخش نشر مکتوب بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، گفت: بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از چهاردهم تیر، به مدت یک ماه در مصلی امام خمینی(ره) برپاست. تاکنون حدود ۳۰۰ نفر در سامانه ناشران نمایشگاه، نام نویسی کرده‌اند که از این شمار ۲۰۰ ناشر در بخش نشر مکتوب، ساماندهی می شوند. افزون بر این در بخش بین‌الملل نیز ۵۰ ناشر از کشورهای اسلامی از جمله پاکستان، افغانستان و ... حضور دارند.

حمید خرمی افزود: ناشران متقاضی غرفه در این دوره باید حداقل در سه سال گذشته ۴۰ عنوان اثر در رده دی‌یو‌یی ۲۹۷ یعنی در حوزه قرآن و معارف اهل بیت(ع) منتشر کرده باشند، گفته می شود این ناشران می‌توانند از غرفه‌های موجود در نمایشگاه استفاده کنند. همچنین قرار است به برخی از ناشران که به استانداردهای لازم نرسیده‌اند، بخشی اختصاص داده شود تا آثارشان ارائه شود.


خرمی به بخش‌ها و برنامه‌های مختلف برای بخش نشر مکتوب اشاره کرد و گفت: بخش‌های مختلفی برای سال جاری در این حوزه در نظر گرفته شده است که از این جمله می‌توان به در نظر گرفتن بخش سبک زندگی اسلامی اشاره کرد. در این بخش تمامی آثار موجود اجماع و به نمایش گذاشته می‌شود. افرون بر این، غرفه‌ای ویژه امیرالمؤمنین(ع) در نظر گرفته شده است.

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از روز بیست و پنجم ماه شعبان به مدت یک ماه پذیرای علاقه‌مندان در مصلی امام خمینی(ره) خواهد بود.
منبع: شبکه خبر