۰۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۱

پدر نادرترین شهید جهان در بستر بیماری

برادر شهید طاهرزاده گفت: پدر شهید محمدتقی طاهرزاده که 18 سال از فرزندش مراقبت و نگهداری کرد، یک عمل جراحی بر ناحیه گردن و کمر انجام داد که به دلیل مشکلات تنفسی و گوارشی از سطح هوشیاری کمی برخوردار است.
کد خبر : ۱۱۸۸۳۷

صراط:زیر هیاهوهای شهر و در حاشیه اخبارهای داغ و ضد و نقیض بعد از انتخابات، پیکر رمق رفته پیرمردی آشنا روی تخت نیمه جان بیمارستان چشم به راه است.

گهگاهی نمی از اشک پهنای صورتش را خیس می‎کند، نوای سوزناک اشک‎هایش با قطرات سرمی که در رگ‎هایش جاری می‌شود، نت ایثار را در سمفونی عشق می‎نوازد، گویی بر خاطرات سال‎های نه چندان دور خود زوم کرده است و یک به یک آنها را از کنتراست ذهنش می‎گذراند و مرور می‎کند.

پدر به چه می‎اندیشد به 18 سال ایثار و فداکاری، به 18 سال عشق بازی، به شب‎ها و روزهای سخت محمدتقی.

روح استوار در جسم فروریخته پدر حکایت از معراج عشق دارد، حکایت از پیکار دلیرانه برای رساندن فرزند از فرش به عرش، پدر با سال‎های پاییزی سرکرده است تا اردیبهشت عشق با نگاه محمد تقی پیوند خورد.

سال‎های رنج و سختی پدر در پرستاری از محمدتقی لحظه‎ای از اراده و عزم و علاقه‎اش نکاست، اما چند سالی است که دوری از فرزند کمرش را خم کرده و به درد دوری مبتلایش ساخته است.

اینک در دالان‎های تودرتو این شفاخانه رد پای روح بلند محمدتقی دردهای پدر را تسکین می‎دهد، گاهی نسیمی از کنار پنجره موهای پدر را نوازش می‎کند و کبوتر کنار پنجره با نگاهی نگران موج نگاهش را بر ضربان قلب پدر تنظیم می‎کند.

تکرار می‎شود، ملودی عشق، سر کرده‌ام با یک دهه پاییز دور از تو، با روزهای سرد و دردانگیز دور از تو، اردیبهشت از چشم‌هایم شرم خواهد کرد مرداد هم، آذر و بهمن نیز دور از تو، در صفحه‌های خسته تقویم می‌میرند، مثل من از غصه‌ات لبریز دور از تو....

آری این غم نامه‎ای بود از هوشنگ طاهرزاده، پدر نادرترین شهید جهان که 18 سال در کما به سر برد و سال 84 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پدر بزرگوار این شهید پس از 18سال‎ پرستاری به دلیل رنج و مرارتی که متحمل شد، اینک در سکوت رسانه‎ای در بستر بیماری است.

علی طاهرزاده، برادر شهید محمد تقی طاهرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد وضعیت جسمانی پدر اظهار کرد: پدر شهید در 18 سال پرستاری از محمدتقی، دچار مشکلاتی در کمر و گردن خود شد که پس از شهادت محمد تقی اوج یافت و حاد شد.

وی افزود: در سال 85 چند عمل در ناحیه گردن و کمر ایشان انجام شد که به علت مشاهده توده‎ای در گردن، ایشان به طور کامل فلج شدند و تا سال گذشته در این وضعیت به سر می‎بردند.

برادر شهید محمدتقی طاهرزاده در ادامه گفت: ایشان هفته گذشته عملی را در ناحیه گردن و کمر انجام دادند که به دلیل مشکلات تفسی بعد از عمل هنوز به هوش نیامده اند و هوشیاریشان کم است.

وی گفت: مشکلات تنفسی و گوارشی در حال حاضر مهم‌ترین دلیل عدم هوشیاری ایشان است.

طاهرزاده ادامه داد: به دلیل برگزاری انتخابات، هنوز هیچ یک از مسئولان به عیادت وی نیامده‎اند.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
دلسوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۰۴ تير ۱۳۹۲
۴
۲
امیدوارم در هیاهوی بازار سیاست کسانی که همچون زینب پرستار جانبازان هستند فراموش نشوند اقایان اخبار بیست و سی کجایید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۰۴ تير ۱۳۹۲
۵
۱
اجرشون با خداست
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۰۴ تير ۱۳۹۲
۶
۱
خدا ان شا الله بهبودی کامل عطا بفرماید.