۰۵ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۷

نقش وزیر در ماجرای مجموعه انقلاب

رئیس مجموعه ورزشی انقلاب گفت: برداشتن حصارهای داخلی این مجموعه دستور مستقیم وزیر ورزش و جوانان بود.
کد خبر : ۱۱۹۰۷۷
صراط: سید روح‌اله فقیهی ، درباره برداشتن حصارهای میان مجموعه ورزشی انقلاب و آکادمی ملی المپیک گفت: متأسفانه هر کس هر طور دلش بخواهد این موضوع را مطرح می‌کند. مجموعه ورزشی انقلاب مجموعه‌ای گسترده و با کاربری تعریف شده است. سال گذشته با توافقی که انجام شد، قرار شد برداشن تمام فنس‌ها و نرده‌ها را برای یکسان‌سازی مجموعه انجام دهیم.

وی ادامه داد: براساس مطالعاتی که انجام شده بود، این فنس‌ها باعث محدودیت تردد مراجعه کنندگان و ایجاد مزاحمت، ترافیک و تصادف می‌شد، بعد از برداشتن مقدار زیادی از این فنس‌ها در مرحله قبل، به نرده‌های آکادمی المپیک که جزئی از مجموعه ورزشی انقلاب است رسیدیم، سال گذشته توافق کردیم که این موضوع حل شود، موافقت شد و ما این کار را انجام دادیم، اما باز هم گیت‌های ورودی گذاشته شد.

رئیس مجموعه ورزشی انقلاب با بیان اینکه روز گذشته محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان دستور این کار را صادر کرده است، گفت: نه تنها آکادمی ملی المپیک بلکه ساختمان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک هم جزو مجموعه ورزشی انقلاب هستند و مسئولیت آن با ماست. برای سهولت تردد ورزشکاران و مردم، دکتر عباسی به مهندس ترکاشوند دستور دادند تا این حصارها برداشته شود و ما را مأمور به این کار کرد.

فقیهی در خصوص اینکه گفته می‌شود این کار شبانه و به صورت پنهانی صورت گرفته است گفت: کار پنهانی نبوده است و نیازی به پنهانکاری هم نیست. متأسفانه دوستان در آکادمی ملی المپیک چندین سال است که حتی حاضر نمی‌شوند قراردادشان را با مجموعه امضاء کنند، به غیر از آکادمی ملی المپیک چندین فدراسیون دیگر هم در مجموعه حضور دارند که برای تمدید قراردادشان در مزایده‌ها شرکت می‌کنند، از طرفی حتی مسئولان آکادمی ملی المپیک حاضر نیستند پول آب و برق و گاز خود را پرداخت کنند.
منبع: فارس
خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند