۰۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۹

مرعشی:روحانی‌شخصیتی‌مستقل است

فعال سیاسی پیروزی یا شکست در آینده را مرهون اخلاص در خدمت به مردم دانست.
کد خبر : ۱۱۹۳۶۷
صراط: سید حسین مرعشی ظهر پنج شنبه در همایش تجلیل از فعالین ستاد روحانی در کرمان با اشاره به حضور بی نظیر و حماسی مردم در انتخابات 24 خرداد ماه گفت: خدا را شاکریم که با رای ملت بزرگوار ایران بار دیگر نعمت خدمت رسانی به مردم نصیبمان شد.

مرعشی با اشاره به مشارکت گسترده روستائیان در انتخابات گفت: روستانشینان فهیم کشورمان با این عمل شعور سیاسی بالای خود را به همگان نشان دادند و به همه فهمانند که به خوبی شرایط را درک می کنند و به همین منظور وارد صحنه شدند.

وی گفت: فارغ از احترامی که برای هاشمی و خاتمی قائل هستم، باید بگویم که روحانی شخصیتی مستقل دارد و دولت روحانی باید برای رای آوردن در چهار سال آینده در فرصتی که در اختیار دارد به مردم با اخلاص و با تمام توان خدمت رسانی کند و قدرت باید با رای مردم جابه جا شود.

این فعال سیاسی مردم را ولی نعمتان انقلاب دانست و گفت: طی چند سال گذشته جریاناتی بر مصدر کشور نشستند و با دادن پول مردم را به دنبال خودروهای خود کشاندند در صورتیکه این مسئولین هستند که باید نوکری مردم را کرده و به آنها خدمت رسانی کنند.

وی یادآور شد: پیروزی یا شکست در آینده مرهون اخلاص در خدمت به مردم است.

مرعشی با اشاره به اینکه مسئولان بلندپایه در این چند سال بیشترین بی حرمتی را تحمل کردند، افزود: این جریانات حتی اعتقادات دینی مردم و در راس آن مهدویت را به سخره گرفتند.

وی، هاشمی رفسنجانی را شخصیتی بن بست شکن دانست و افزود: امام راحل( ره) در این شخصیت بزرگوار فرموده اند" نهضت زنده است چون هاشمی زنده است".

مرعشی همچنین با اشاره به عدم اعتراض هاشمی به رد صلاحیتش گفت: هاشمی رفسنجانی با این عمل گذشت و بزرگی کرد و امروز ما به این گذشت و فداکاری ها احتیاج داریم.

وی بر لزوم حفظ جبهه متحد اصلاح طلبان و اعتدال گرایان تاکید کرد و افزود: امروز همگی باید در کنار یکدیگر و حفظ وحدت برای موفقیت دولت جدید تلاش کنیم.

مرعشی با اشاره به اینکه نباید از این پیروی مغرور شد، ادامه داد: نباید رقیب را تخریب کنیم بلکه باید با احترام با رقبا برخورد کرد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: مرعشی روحانی صراط