۰۸ تير ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۹

از اختلافات تا خودزنی ها

از همان اتفاقات چهلمین مجمع عمومی می شد تشخیص داد که ریشه اختلافات وارده به انتخابات کمیته ملی المپیک تا چه اندازه عمیق است و حالا نیز این اظهار نظرهای جدید آتش اختلافات را شعله ور تر می کند.
کد خبر : ۱۱۹۴۹۴
  صراطانتخابات کمیته ملی المپیک از یک برنامه عادی تبدیل به گره کور و معضلی شده است که حالا حالاها حل نمی شود به تازگی نیز خسروی وفا رئیس کمیته ملی پاراالمپیک که در چهلمین مجمع المپیک نیز از پراعتراض ترین اعضا بود مصاحبه ای ترتیب داده که ابعاد جنجالی تازه ای را به روی وضعیت این کمیته باز کرده است.

طرح مسئله مهندسی بودن تاخیر در انتخابات حاشیه جدیدی است که خسروی وفا عنوان کرد و البته واکنش های زیادی نیز در پی داشت.

از برکناری همزمان 5 رئیس فدراسیون در پیش از المپیک تا چالش های امروز انتخابات، حاشیه ها و اختلافات زیادی به وجود آورد؛ اصلاح اساسنامه و برگزاری انتخابات در واقع آخرین دغدغه ای بود که اگر چه در شرایط عادی شاید بیشتر از سه ماه فرصت نخواهد ولی تاخیر بیش از اندازه آن دردسرساز شد تا جایی که وزیر نیز نسبت به تاخیر بیش از اندازه انتخابات گلایه کرد البته دامنه اختلافات وزارت ورزش و کمیته بسیار گسترده بود تا این که چند روز گذشته در خبری متوجه جدا کردن حفاظ های اطراف آکادمی توسط تعدادی کارگر شدیم.

خسروی وفا در یک نشست خبری عنوان کرد که با ارئه مستنداتی اثبات می کند که مجمع قانونی نبوده است.

انتخابات کمیته ملی المپیک که قرار بود 20 تیر ماه برگزار شود اما به دلایل مختلف دوباره به تعویق افتاد یکی این که هنوز اساسنامه کمیته ملی المپیک تایید نشده و دیگر این که یک ماه بيشتر تا پایان کار دولت باقی نمانده و بسیاری معتقدند انتخابات باید با روی کارآمدن دولت جدید برگزار شود.

حالا این اختلافات و تاخیرها هر چه که باشد تنها چیزی که برای همه مهم است این است که در کنار رفع همه اختلافات، انتخابات هر چه سریع تر برگزار شود و بلاتکلیفی ها به نقطه پایان خود برسد.