۰۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۴

استخدام‌فله‌ای‌درروزنامه ایران‌غیرقانونی‌است

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با بیان اینکه دولت دهم در روزهای پایانی حق ندارد عناصر رسانه‌ای خود را در یک ارگان یا نهاد دولتی بگمارد، گفت:‌ استخدام فله‌ای ۱۵۰ نفر در روزنامه ایران امری غیرقانونی است.
کد خبر : ۱۱۹۹۲۱
صراط: عوض حیدرپورشهرضائی با بیان اینکه دولت دهم در روزهای پایانی عمر خود حق ندارد عناصر رسانه‌ای خود را در یک ارگان یا نهاد دولتی همچون روزنامه ایران بگمارد، توضیح داد: هرگونه استخدام در دستگاه‌های دولتی باید طبق قانون مدیریت خدمات کشوری انجام گیرد و اگر خلاف این رویه صورت گیرد ضرورت دارد جلوی آن گرفته شد.

نماینده مردم شهرضا، گلشن، منظریه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: استخدام فله‌ای در ارگان رسمی دولت یعنی روزنامه ایران خلاف قانون است و معاونت منابع انسانی ریاست جمهوری حق چنین کاری را ندارد.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مجلس نهم، با یادآوری اینکه دولت دهم نباید تیم رسانه‌ای خود را در روزنامه ایران بگمارد، ادامه داد: دولت دهم قصد دارد تا گروه رسانه‌ای خود را در روزنامه ایران به صورت کارمند رسمی استخدام کرده و از این طریق جای پای خود را در رسانه دولت آینده نیز محکم کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، یادآور شد: این نوع استخدام بار مالی دارد از این رو باید فارغ از هرگونه  تعجیل، کار کارشناسانه‌ای انجام بگیرد.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود: دولت دهم بهتر است  طی هفته‌های پایانی کار دولت خویشتنداری کرده و با پرداختن به مسائلی این چنینی حواشی پیرامون خود را بیشترتر نکند.
منبع: خانه ملت