۱۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۲

مصاحبه آتشین کار دست پروین داد

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در شرایطی در حال آماده شدن است که به نظر می رسد اسم علی پروین از بین گزینه‌ها کنار گذاشته شده است.
کد خبر : ۱۲۰۳۲۲
 صراط:   پس از انتخاب حمید سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان به عنوان مسئول تشکیل هیئت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس ومدیرعامل وی صحبت‌هایی را با چند پیشکسوت و مدیران سابق قرمزپوشان داشته است.

طبق اخبار رسیده تا این لحظه نامی از علی پروین در لیست جدید هیئت مدیره پرسپولیس نیست.

در شرایطی است که پروین در چند روز گذشته انتقاد خود را به وزارت ورزش اعلام کرده است.

باز هم باید منتظر شد و دید در روزهای آینده در این لیست تغییراتی صورت می گیرد یا خیر.

مالکی: سه نفر از اعضای هیئت مدیره مشخص هستند/به آقایان گفته بودم مصاحبه تنش‌زا نکنید

فداحسین مالکی در گفت‌وگو با فارس در خصوص اعضای جدید هیئت مدیره پرسپولیس و جلسات مکرر سجادی با پیشکسوتان و مدیران سابق اظهار داشت: من زیاد در جریان برخی موضوعات نیستم، آقای سجادی ماموریتی گرفته و در حال مذاکره با افراد مختلفی است که تا آمدن وزیر از کره تکلیف نهایی مشخص شود.

وی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود غمخوار و عابدینی هم جزو گزینه‌های شما هستند تاکید کرد: من از این موضوع اطلاعی ندارم و بعید می‌دانم این اتفاق بیفتد. من از آنچه که اطلاع دارم این است که با افراد مختلف در حال مذاکره هستند.

مالکی ادامه داد:‌مطمئن باشید هر وقت از من مشورت بخواهند این کار را خواهم کرد. بالاخره انتخاب هیئت مدیره در اختیار وزارت ورزش است و ما هم نمی‌توانیم زیاد در آن دخل و تصرف داشته باشیم. در کل منتظریم که وزیر ورزش از سفر بیایند و بعد از تغییر تحول و رسیدن اعضای هیئت مدیره به تعداد اکثریت انجام شود.

وی در پاسخ به سؤال دیگری که تا الان چه کسان دیگری اعضای هیئت مدیره قرمزپوشان هستند، تاکید کرد: تا آنجا که می‌دانم سه نفر انتخاب شده‌اند من، رویانیان و کامبوزیا جزو انتخاب‌ها هستیم اما از پروین خبر ندارم ممکن است با این حرف‌هایی که در چند روز گذشته زده شده اتفاقاتی افتاده باشد که من از حضور ایشان در هیئت مدیره دیگر بی‌خبرم.

مالکی در پایان در خصوص مصاحبه کامبوزیا مبنی بر اینکه بازیکنان و کادر فنی باید کار خود را انجام دهند و برخی مسائل به آنها مربوط نمی‌شود گفت: ما در این خصوص حرف‌های خودمان را زده بودیم این کار اشتباه است و خدای ناکرده باعث می‌شود تنش به وجود آید. ما بارها این مسئله را تکرار کرده بودیم اما متاسفانه باز هم این اتفاق افتاد.


منبع: فارس