۱۸ تير ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۵

چند حاشیه كوتاه از این‌روزهای تلویزیون

سریال های نمایشی شبكه های مختلف سیما در طول ماه مبارك رمضان از شبكه های دیگر نیز بازپخش خواهند شد.
کد خبر : ۱۲۱۸۰۲
صراط تكرار سریال ها: سریال های نمایشی شبكه های مختلف سیما در طول ماه مبارك رمضان از شبكه های دیگر نیز بازپخش خواهند شد. شبكه تماشا دو سریال را هر شب تكرار خواهد كرد. این دو سریال عبارتند از خروس و دودكش كه به ترتیب ساعت 23 و 24 روی آنتن می روند. همچنین تكرار مجموعه مادرانه به طور خلاصه روزهای جمعه از ساعت هشت الی 13 از شبكه سه پخش می شود.


  
خداحافظی فرزاد جمشیدی: در هفته های اخیر «فرزاد جمشیدی» از مجریان صدا وسیما با انتشار نامه یی از این سازمان و از صندلی اجرای تلویزیونی خداحافظی كرد. در سال های اخیر جمشیدی پای ثابت برنامه های سحرگاهی سیما بود و بسیاری از مخاطبان با برنامه او لحظات سحر را به اذان صبح می رساندند. سال گذشته این مجری تلویزیون درگیر حواشی مختلفی شد كه طی آن به دلیل شكایت دختری جوان از وی، بارها نام او به عنوان متشاكی در رسانه ها مطرح شد.


   
برنامه های تركیبی یكی از آثار مورد توجه مخاطبان در میان برنامه های ماه رمضان است. شبكه دو سیما در دو سال اخیر برنامه های تركیبی موفقی را در این ایام تدارك دیده است. امسال نیز قرار است این شبكه با برنامه «ضیافت الهی» میزبان مخاطبان خود شود. برنامه یی كه در آن خوانندگان محبوبی همچون: محسن یگانه، محسن چاوشی، رضا صادقی، حمید حامی، محمد علیزاده و معراج محمدی حضور خواهند داشت. شهرام شكیبا و فرهاد فخربخش مجریان این برنامه هستند كه هر روز ساعت 30/21 پخش خواهد شد.


   
جشن رمضان: شبكه پنج سیما نیز در ماه رمضان برنامه تركیبی «جشن رمضان» را پخش خواهد كرد. این برنامه كه سال های گذشته نیز از این شبكه پخش می شد، امسال با تغییرات جدیدی از شبكه تهران پخش می شود. زمان پخش آن پس از افطار است و مانند سال های گذشته، موضوع آن ایتام و مددجویان كمیته امداد خواهد بود. دوره های قبلی این برنامه با اجرای كاظم احمد زاده پخش شده است.

منبع: اعتماد