۱۷ تير ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۶

درخواست حزب اعتماد ملي از روحاني

منتجب نيا مي گويد: بخش زیادی از بدنه ستاد انتخاباتی روحانی درسراسرکشور را نیروهای حزب اعتمادملی تشکیل دادند.
کد خبر : ۱۲۱۸۰۸

صراط قائم مقام حزب اعتمادملی می گوید: درست است که آرای آقای روحانی برخاسته از موج عظیمی بود که اصلاح طلبان و آقایان خاتمی وهاشمی راه انداختند اما این به آن معنا نیست که ایشان بخواهد سهمی بدهد یا گروهها بخواهند سهم خواهی کنند.

 

رسول منتجب نیا، قائم مقام حزب اعتمادملی در گفتگو با خبرنگار مثلث آنلاین تاکید کرد: همانطور که حزب اعتماد ملی درانتخابات از دکترروحانی حمایت کرد درآینده نیز به حمایت خود ادامه می دهد.


وی افزود: هر رییس جمهوری که انتخاب می شود حق دارد از افرادی حمایت کند که با او هماهنگ باشند و ایده های او را قبول داشته باشند درواقع نمی شود کسانی را به آقای روحانی تحمیل کرد که خط دیگری دنبال می کنند.


این فعال سیاسی تاکید کرد: دکترروحانی با این شعار که از همه گروهها و جریانات استفاده می کند وارد انتخابات شد لذا منعی وجود ندارد که از دیگرکاندیداهای ریاست جمهوری  ، هواردارا نشان ونخبگان جناح های مختلف استفاده کند.البته شرط این مهم آن است که آنها هم آقای روحانی را قبول داشته باشند و با آرمانهای ایشان که آرمانهای مردم است هماهنگ باشند زیرا ایشان قول داده وتعهد کرده مطالبات مردم را جامه عمل بپوشاند.


وی ادامه داد: افرادی باید وارد کابینه شوند که با مردم هماهنگ باشند و بتوانند در جهت تحقق خواسته های مردم همکاری کنند بنابراین پذیرفته نیست که دولت آینده به دلیل تحمیل شدن وزیریایک فرد به  خواسته مردم توجه نکند.


منتجب نیا با ردسهم خواهی ازدولت روحانی گفت: درست است که آرای آقای روحانی برخاسته از موج عظیمی بود که اصلاح طلبان و آقایان خاتمی وهاشمی راه انداختند اما این به آن معنا نیست که ایشان بخواهد سهمی بدهد یا گروهها بخواهند سهم خواهی کنند.


وی افزود: شعار آقای روحانی شایسته سالاری است بنابراین باید ازهمه شایستگان استفاده کند اماهمانطور که گفتم این افراد شایسته باید با آرمان ها و اهداف رییس جمهور هماهنگباشند و دراین زمینه او را کمک کنند.


قائم مقام حزب اعتماد ملی تاکید کرد: در حالی که بخش زیادی از بدنه ستاد انتخاباتی آقای روحانی درسراسرکشور را نیروهای حزب اعتمادملی تشکیل دادند اما تاکنون هیچ پیشنهادی برای کابینه به رییس جمهور منتخب نداده ایم.


وی افزود: حزب اعتماد ملی قصد سهم خواهی ازآقای روحانی را ندارد البته اگر ایشان ازما نظرو درخواستی داشته باشند ما هم نظر مشورتی خودمان را دراین زمینه ارائه می دهیم اما همانطورکه گفتم تاکنون به عنوان حزب فرد یا افراد خاصی رامعرفی نکرده ایم.

منبع: جام نیوز