۱۸ تير ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۷

بلیت‌ ورزشگاه‌ها گران می‌شود

سرپست سازمان لیگ برتر با بیان این که در خصوص برگزاری اردوهای تیم ملی با کی‌روش به توافق رسیده است، گفت: در فصل جدید لیگ برتر قیمت بلیت‌ها گران می‌شود.
کد خبر : ۱۲۲۰۶۳
صراط: مهدی تاح پس از پایان مراسم انتخاب برترین‌های لیگ درباره تعطیلی لیگ برتر در فصل سیزدهم گفت: ما یکسری تعطیلات رسمی داریم که در تقویم ثبت شده است. همچنین با کارلوس کی‌روش برای برگزاری اردوهای تیم ملی و تعطیلی لیگ به توافق رسیدیم. سعی ما این است که لیگ پویایی داشته باشیم و مردم از فوتبال لذت ببرند.

وی با اعلام گران شدن بلیت‌های ورزشگاه‌ها برای فصل آینده گفت: بلیت‌ها یک مقدار گران‌تر می‌شود ولی نباید جوری باشد که تماشاچیان فوتبال را از دست بدهیم. برای گران شدن بلیت به دو مجوز نیاز داریم. یکی مجوز هیات رئیسه سازمان لیگ و دیگری شورای تامین. پس از برگزرای جلسه در این دو نهاد قیمت بلیت‌ها مشخص می‌شود.

سرپرست سازمان لیگ درباره انتقاد علیرضا منصوریان مبین بر این که سازمان لیگ بدون توجه به تیم امید برنامه‌ریزی کرده است، گفت: حرف منصوریان درست است و حق با اوست. من از علیرضا منصوریان دعوت می‌کنم که به سازمان لیگ بیاید تا در این خصوص صحبت کنیم. با این حال برنامه ما تغییر نمی‌کند ولی باید صحبت‌های ما رد و بدل شود.
منبع: مهر
برچسب ها: ورزشگاه بلیت صراط