۱۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۹

حبس رییس جمهور عین دموکراسی و حصر کاندیدای شورشی نقض حقوق بشر!

رادیو دیروز: نرخ تغییرات جوامع در حوزه سیاسی آنقدر بالاست که دیگر نمی توان بدون داشتن صداقت، امیدوار به تداوم حضور در حوزه رسانه ای بود.
کد خبر : ۱۲۲۱۲۷
صراط جریانهای مبتنی بر فریب، به سرعت ماهیت خود را افشا می کنند، خصوصاً در جریان تحولات اخیر جهان و به طور ویژه تر، در مورد بیداری اسلامی! مسأله ای که "امروز" ضد انسانی معرفی می شود، "فردا" طبق منافع دول غربی به یک امر انسان دوستانه مبدل می گردد و این تغییرات بی مبنا، نقش محک را دارند برای صاحبان خرد، و راهی سهل و آسان اند تا رسانه را از رسانه نما تشخیص دهند.
فتنه ۸۸ جولانگاهی شد برای تاخت و تاز یاغیان و نامحرمان بر جمهوریت نظام اسلامی. رسانه ها نیز در این میان کم نگذاشتند و هریک به هر وسیله ای که در اختیار داشتند ضربه ای بر پیکره نظام وارد آوردند. رادیو فردا قطره ایست از دریای خباثت ها و جنایت های جریان رسانه ای وابسته به صهیونیست. این رادیو بسیار می کوشد تا ژست روشنفکری به خود بگیرد و از اینکه آن را رسانه ای پیشرو بنامند، ذوق زده می شود. رادیو فردا به اقتضاء اتفاقاتی که رخ می داد، با نادیده گرفتن برخی تحلیل ها که هیچ سنخیتی با رویکرد خود نداشت، به تحلیل وقایع فتنه می پرداخت.
اتفاق عجیبی در تاریخ جمهوری اسلامی رخ داد و آن اینکه فردی چند ساعت قبل از پایان رأی گیری اعلام پیروزی در انتخابات کرد! ارتباط برخی اطرافیان احمدی نژاد با رمال ها فقط برای او "نقطه ضعف" به حساب می آمد اما برای موسوی ظاهراً این غیبگویی ها یعنی "مردِ سیاست" بودن! حتی مدعیان تقلب موفق نشدند یک برگِ سندِ یک خطی، مبنی بر انجام تقلب، ارائه نمایند و باعث شدند عده ای افراد احساساتی جان خود را کف دست گرفته به خیابان ها بریزند، به جان و مال و ناموس مردم تعرض نموده، و موجبات هدر رفتن خون خود و شهادت رهگذران بی گناه نیز بشوند.
نظام اسلامی حدود یک سال و نیم، با صدور فرمان این قتل و غارتهای مغول گونه مدارا نمود. ضربات فتنه گران بر آبروی نظام را با شکیبایی هرچه تمام تر تحمل کرد و وقتی وقاحت از حد گذشت فقط ارتباط آنان را با دنیای خارج قطع نمود. قضاوت در مورد اینکه مبنای این تصمیم گیری چه بوده هنوز بر همگان مشخص نیست، شاید نظام کوشیده تا جلوگیری کند از قتل موسوی توسط همان افرادی که خواهر زاده وی را در جریان ناامنی ها کشتند تا تقصیر را بر گردن نظام افکنده بر آتش شرارتها بیافزایند. شاید هیچکس آن روزها به این نمی اندیشید که یکی از ثمرات به خطر انداختن امنیت جامعه، خروج سرمایه ی سرمایه داران خارجی و حتی داخلی از کشور است و این یکی از عوامل فشارهای اقتصادیِ امروز به شمار می رود. حصر خانگی این چند سالخورده فتنه گر مورد اعتراض چند هزارباره رادیو فردا واقع شد که چه نشسته اید، حقوق بشر در ایران نقض شد(!) در حالیکه این شورشیان خطری جدی برای نظام بودند. رادیو فردا معتقد است یک کاندیدای شورشی ریاست جمهوری نباید در منزل خویش مورد حصر خانگی واقع شود اما همین رادیو، امروز می گوید مرسی که رییس جمهور رسمی مصر با کسب بیش از ۶۱ درصد آراء مردم است، باید زندانی شود! به راستی با عقل کدام انسان عاقل این استدلالات نه تنها غیر منطقی، بلکه احمقانه ، جور در می آید؟ بعد در توهینی آشکار به مخاطب و شعورش می افزاید: این یک کودتا توسط ارتش نیست! هزاران نفر در خیابانها جمع شده اند و از ارتش می خواهند او را زندانی کند! ظاهراً دموکراسی با تعریف ابتدایی و صد سال قبل خود، هم معنی شده : حکومت اوباش!
رادیو دیروز قبلاً مطلبی منتشر کرده که در آن عنوان شده بود اگر آمریکا با انتخابات به نتایج مطلوبش رسید، که بدون هزینه حکومت ها را با خود به شکل قانونی همسو کرده و در غیر اینصورت همیشه تقلب شده! کشورهای دنیا محکومند به اینکه با آمریکا همسو شوند یا طعم شورش، تحریم، کودتا، عملیاتهای تروریستی و زندانی کردن رییس جمهور را بپذیرند.
باید از رادیو فردا پرسید چرا روزی که جنبش ۹۹ درصدی در آمریکا مورد حمله وحشیانه یانکی ها قرار می گرفت این رسانه همراه مردم معترض نبود و هیچگاه هم چنین نخواهد کرد؟ کشتارهای بیرحمانه بحرین را چگونه بر می تابد؟ آیا مردمی که روز ۲۲ بهمن و ۹ دی هم به کف خیابانهای ایران می آیند از دیدگاه رادیو فردا انسان نیستند؟ چرا هیچگاه رادیو فردا به خود اجازه نمی دهد از آنها دفاع کند؟ چرا آماری از حضور آنها در خیابان ها و اهدافشان ارائه نمی کند؟ آیا سرکارگران آمریکایی اش به آن اجازه چنین عملی را می دهند؟ چرا هرگاه سه چهار زندانی، دزد، یاغی، قاچاقچی و متجاوز به عنف با هم در خیابان راه می روند، رادیو فردا به پوشش گسترده آن می پردازد گویی به راستی چند هزار فعال حقوق بشر، به اجرای امری غیر انسانی معترضند؟
اصلاً رادیو فردا و آمریکا که هرگاه یاغی ها در خیابان جمع می شوند ( بخوانید جمع آوری می شوند) اعلام حمایت همه جانبه خود را از آنها، در روی میز کار خود به عنوان اولویت اول قرار می دهد، چرا اینقدر دم از انتخابات و دموکراسی می زند؟ بهتر نیست در موعد انتخابات، فراخوان تجمع اوباش بدهد و هر گروهی که بیشتر موفق شود سطل آشغال اتش بزند، همان گروه رییس جمهور را نیز انتخاب کند! آیا صندوق های رأی، منعکس کننده نظر مردم هر کشوریست یا تحریریه رادیو فردا و وزارت امور خارجه آمریکا؟ چرا همیشه آنها خود را عالم به حقیقت هایی می دانند که در هیچ دادگاهی اثبات نشده و حتی معتقدند تغییر لحظه ایِ نظرات یک جامعه را هم بدون هیچ عمل قابل استنادی می توانند تشخیص دهند؟ آیا صحیح است که دموکراسی با تعریف جعلی حکومت مردم بر مردم به حکومت برخی از مردم آمریکا بر مردم جهان تبدیل شود؟
نظرات بینندگان
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۳ - ۱۹ تير ۱۳۹۲
۴۸
۵۶
واقعا خیلی بده که فکر کنیم موسوی بعد از گندی که 88 بالا آورد بتونه آزادانه برای خودش هر کاری که خواست بکنه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۸ - ۱۹ تير ۱۳۹۲
۱۶
۳۳
برادر جون جونيتون بركنار شده ناراحتيد؟ آب را بريزيد همان جايي كه مي سوزذ.
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۶ - ۱۹ تير ۱۳۹۲
۲۸
۲۶
افرین به تو صراط. واقعا یکی نیست به اینا بگه رئیس جمهور مصرو میندازی هولوفدونی و بعد به حصر فتنه گر اسلام گیر میدید.البته این مرسی حقشه چون خون شیعیان و سنیان سوریه و مصر گردنشه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۳ - ۱۹ تير ۱۳۹۲
۲
۰
رادیو زمانه جون تو را هم مثل جام نیوز بی صدا می خوامتتتت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۰ - ۱۹ تير ۱۳۹۲
۳۲
۹
در دوران جاهلیت مدرن حق در جائی و با کسی است که منافع استکبار را تامین کند و الباقی باطلند وبس
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۹:۳۳ - ۱۹ تير ۱۳۹۲
۸۴
۵۵
مهم نیست چقد شما یا ... که پشت این خبر و تحلیلهاست زور بزنین....هیچ وقت نمی تونین از محبوبیت میر حسین موسوی,سید محمد خاتمی,....کم کنید...
می دونم جرات تایید ندارین....
محخه
|
UNITED STATES
|
۲۰:۵۲ - ۱۹ تير ۱۳۹۲
۴۲
۵۴
چقدر دلمان برايت تنگ گشته است خورشيد را در پس ابر مخفي كردهاند نمي دانند كه ان از پس ابر نور افشاني مي كند مر ميدان جنگ بودي ولي كساني كه يك روز هم در جبهه نبودهاند تو را نمي توانند تحمل كنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۳ - ۱۹ تير ۱۳۹۲
۱۱۴
۱۰۳
درود بر ميرحسين
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۱ - ۱۹ تير ۱۳۹۲
۲۴
۵۵
"نظر منتشره: . - در صف اتشار: 20" (ساعت 23:50 چهارشنبه شب)! این، یعنی هیچکس موافق محتوای این مطلب نبوده! چرا مطلبی را منتشر می کنید که مخالف نظر و خواست مردم است و خودتان در نظر ملت ضایع و بی آبرو می کنید؟!
پیرمرد نقاش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۳ - ۲۰ تير ۱۳۹۲
۱۳۷
۵۷
باید نکته ای رو عرض کنم که اصلا مقایسه این دو اشتباهه. میلیونها نفر برای رفتن مرسی به خیابان آمدند، اما سال 88 میلیونها نفر برای آمدن موسوی فریاد زدند. به امید رفع حصر از پیرمرد نقاش
محیا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۳ - ۲۰ تير ۱۳۹۲
۵۵
۶۸
واقع خیلی رو دارید، همین سیستم، همین نظام ، چهارسال پیش تقلب کرد، الان تقلب نکرد؟!!!!
حالا اگه روحانی نمیشد انتخابات درست نبود دیگه؟!!