۲۳ تير ۱۳۹۲ - ۰۴:۰۰

حیرت یک تهیه‌کننده ازدستمزدهای‌ نجومی

سید ضیاء هاشمی با اشاره به دستمزد بالای برخی از بازیگران عنوان کرد: بارها شاهد دستمزدهای پیشنهادی نجومی برخی از بازیگران بودم که به واقع حیرت کردم.
کد خبر : ۱۲۲۷۳۷
صراط - زهرا پورمحمدی: در شرایطی که دستمزدهای سینما در سال های گذشته به صورت کاملا نامتوازن توزیع شده و البته منتقدان فراوانی از داخل صنف سینما برای پایین بودن دستمزدها نیز وجود دارد یک تهیه کننده سینما گفته است: شنیدن دستمزدهای درخواستی برخی بازیگران چهره مرا به حیرت می‌آورد.

سید ضیاء هاشمی گفت: وضعیت وخیم سینما را می‌توان با آمار تعداد فیلمنامه‌ها بررسی کرد زیرا امسال تنها 200 فیلمنامه در مقایسه با 450 فیلمنامه در سال 90 به نگارش درآمده است و این نشان از افت سینما دارد. به گفته او، بارها شاهد دستمزدهای پیشنهادی نجومی برخی از بازیگران بودم که به واقع حیرت کردم. این دستمزدها معادله دستمزدهای سایر بازیگران را نیز بهم می‌ریزد که البته این موضوع ناشی از وضعیت اقتصادی نابسامان کشور است و در صورت بهبود این وضعیت اوضاع سینما نیز بهبود می‌یابد.

دستمزدهای نجومی سینما در سال های اخیر به چند بازیگر چهره شده محدود شده که البته بیش از آنکه هنر بازیگری آنها به چشم آید چهره و میزان محبوبیت عمومی آنها مدنظر است.

این موضوع در کنار پول آور بودن این بازگرها باعث شده تا هر تهیه کننده ای با وجود قیمت بالای بازیگران برای استفاده از آنها وسوسه شود.


خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم