۲۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۹

روحانی از موقعیت خود حفاظت کند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه برخی افراد که در فتنه 88 دست داشتند سعی می‌کنند دوباره به قدرت برسند، گفت: آقای روحانی باید با تدبیری که تاکنون در سخنرانی‌هایشان نیز نشان داده از موقعیت خود حفاظت کند.
کد خبر : ۱۲۲۹۰۶

صراط حجت الاسلام و المسلمین حسین ممدوحی عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  گفت: آقای روحانی، رئیس‌جمهور منتخب انسانی هوشمند و سیاستمدار خوبی است و سخنرانی‌های‌شان تاکنون نیز براساس قانون و مبتنی بر اصول بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد که در فتنه 88 دست داشتند سعی می‌کنند که دوباره به قدرت برسند، افزود: آقای روحانی با حسن تدبیر و هوشمندی سیاسی خود، قطعاً این امواج را کنار خواهد زد و از آنها با موفقیت عبور خواهند کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه همیشه رقیب می‌خواهد تا موقعیت خود را تضمین کند و برای این کار از هر دری وارد می‌شود، خاطرنشان کرد: آقای روحانی از موقعیت بسیار ممتاز و خوبی در بین همه اقشار مردم، حتی حوزه علمیه و مراجع تقلید برخوردار است و انشاءالله این موقعیت که مثل آب زلال است لکه‌دار نشود.

وی در پایان تاکید کرد: امیدوارم این موقعیت و محبوبیت آقای روحانی حفظ شود و ایشان موفق باشند و بتوانند در خط امام و رهبری حرکت کنند کما اینکه تا حالا نیز اینگونه بوده است.

منبع: فارس