۲۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۵

احمدی نژاد: آمریکا خوراک بچه هاست

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه ورزش امروز یک نشانه محسوب می‌شود، گفت: ورزش نشانه‌ای از نشاط یک ملت است.
کد خبر : ۱۲۲۹۶۶

صراط: محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم هیئت دولت و در جریان تقدیر از بازیکنان تیم ملی والیبال کشورمان گفت: من به شما عزیزان تبریک می‌گویم که کار بسیار خوب و ارزشمندی انجام دادید، البته شما توقعات را بالا بردید و با بازی اول با آلمان انتظار و توقع این بود که در بازی برگشت هم بتوانید 3 هیچ آلمان را شکست دهید، البته من این توقع را نداشتم چرا که ورزش و بازی یک لحظه است و شما ناگهان متوجه می‌شوید که هفت امتیاز از دست رفته است و در این صورت کار سخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تیم ملی والیبال ایران در گروهی خطرناک و سخت قرار گرفته بود، گفت: غیر از تیم ملی برزیل بقیه تیم‌های مطرح در گروه شما بودند البته آمریکا هم در مقابل تیم ما چیزی نیست و آمریکا خوراک بچه‌هاست.

رئیس‌جمهور با اشاره به بازی‌های خوب تیم ملی والیبال در مقابل ایتالیا و آلمان گفت:‌ اگر هفت یا هشت سال پیش می‌گفتید که والیبال ما می‌تواند در ایتالیا تیم این کشور را شکست دهد همه به شما می‌خندیدند و باور نمی‌کردند اما من و مجموعه دولت به توانمندی شما جوانان باور داریم.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه در ایتالیا هم در حق تیم ملی بی‌معرفتی شد، گفت: بالاخره یک امتیاز سبب شد تا تیم متوقف شود و اگر آن بی‌معرفتی نبود شما ایتالیا را می‌بردید.

رئیس‌جمهور در ادامه با اشاره به اینکه ورزش امروز یک نشانه محسوب می‌شود، گفت: ورزش نشانه‌ای از نشاط یک ملت است همانگونه که امروز جوانان ما در علوم فضایی، نانو و هسته‌ای خوش درخشیده‌اند و قله ها را فتح کردند.

احمدی‌نژاد گفت:‌ البته ورزش هم امروز کاری پیچیده و سنگین محسوب می‌شود و در یک لحظه باید عکس‌العمل نشان داد که این نیازمند تمرینات مناسب است.

وی با تشکر از رئیس فدراسیون والیبال و همچنین اعضای کادر فنی گفت: شما باید از هم‌اکنون یک برنامه 10 ساله را تنظیم کنید تا بتوانید به رده‌های بالا در المپیک و لیگ جهانی دست پیدا کنید و این کار قابل دسترسی است.

رئیس‌جمهور همچنین با اشاره به اینکه نتایج تیم ملی والیبال سبب خوشحالی مردم کشورمان شد، گفت: اگر تیم والیبال هیچ نتیجه ای هم  نگرفته باشد همین که توانسته است ملت را بارها خوشحال کند کار بزرگ و ارزشمندی انجام داده است.

احمدی‌نژاد در پایان تصریح کرد: پایه‌های بسیار خوبی در والیبال گذاشته شده است و امیدوارم موفقیت‌های شما در صدر رسانه‌ها باشد.

همچنین در حاشیه این مراسم داورزنی رئیس فدراسیون والیبال به بیان گزارشی از مسابقات تیم ملی والیبال کشورمان پرداخت.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
ملت
|
Netherlands
|
۲۳:۲۰ - ۲۳ تير ۱۳۹۲
۰
۰
استاد احمدی نژادم که کلا از خواب و توهم آمریکا هیچ عددی نیستو ، هیچی نیستن و اینا بیرون نمیاد! استاد از خواب بیا بیرون دیگه! باس دیگه بری ها!!
ملت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۹ - ۲۴ تير ۱۳۹۲
۰
۰
استاد احمدی نژادم که کلا از خواب و توهم آمریکا هیچ عددی نیستو ، هیچی نیستن و اینا بیرون نمیاد! استاد از خواب بیا بیرون دیگه! باس دیگه بری ها!!