۲۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۳

احمدی نژاد سانسور شد!

عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه این کوتاهی ممکن است عمدی یا سهوی بوده باشد، افزود: رسانه ای که لحظه به لحظه اخبار کشور رصد می کند این عمل سهوی نبوده و عمدی بوده است.
کد خبر : ۱۲۳۱۶۳
صراط حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پنجمین روز از ماه مبارک رمضان در دیداری از خدمات و عملکرد ۸ ساله رئیس جمهور و هیأت وزیران با اهدای یک جلد قرآن کریم تقدیر کردند.

 

دیدارهای رهبری با مسئولان کشوری به خصوص رییس یک قوه ازاهمیت ویژه ای برخوردار است طوریکه تمام روزنامه ها در زمان دیدار رهبری تاپ صفحه خود را تا زمان انتشار خبر خالی نگه می دارند و بعد از انتشار مطلب صفحات خود را برای چاپ می فرستند.

 

این ها همه مقدمه ای بود برای آنکه امروز روزنامه ایران به عنوان روزنامه دولت و روزنامه شهروند که هر دو توسط جریان انحرافی هدایت می شوند امروز نه تیتر یک و نه حتی کوچک ترین خبری از آخرین دیدار رئیس‌جمهور و هیات دولت با مقام معظم رهبری را منتشر نکردند در صورتیکه تمام روزنامه صبح از جمله روزنامه های زنجیره ای اصلاحات به این مطلب بسیار مهم پرداخته اند.

 

حال این نوع رویکرد اتخاذ شده از سوی روزنامه ایران و شهروند این سوال را به ذهن متبادر می‌کند که آیا مواضع روشنگرانه رهبر معظم انقلاب درباره خدمات دولت و کارهای انجام شده به مذاق اطرافیان رئیس دفتر سابق رئیس جمهور خوش نیامده و یا اینکه عدم صدور مجوز لازم برای مشایی جهت حضور در رقابت انتخاباتی این حرکت منفعلانه را پدید آورده است.

 

در همین زمینه حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: اولا در ماه مبارک رمضان خدا را باید شکر کنیم که همچین رهبر بزرگوار، با عظمت، با عدالت و انصاف و با یک سعه صدری نصیب ملت ایران کرده است و این هدیه الهی را باید قدرشناسی کرد.

 

وی افزود: همه باید از نوع برخورد رهبر انقلاب با واقعیات جامعه درس بگیریم که با انصاف، اشراف و اطلاع، نقاط قوت و ضعف را به صورت ویژه در جلسات مطرح می‌کنند و برای دولت آینده برنامه ها را ترسیم می کنند.

 

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر کسانی خود را معتقد به ولایت پذیری می دانند باید خود را با کلام و فرمایشات رهبری تطبیق بدهند، تصریح کرد: ولایت پذیری شعار نیست بلکه شعوریست در عمق اخلاق مداری است و کسانی که با ولایت زاویه دارند این عمل آنها نشان دهنده انتسابشان به یک جریان خاص است.

 

وی اظهارداشت: ملاقات به این مهمی و خوبی که حضرت آقا با هیات دولت داشتند و فرمایشاتی در جهت تقویت حجم بالای دولت مطرح فرمودند باید برای افکار عمومی جامعه منعکس می شد.

 

عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه این کوتاهی ممکن است عمدی یا سهوی بوده باشد، افزود: رسانه ای که لحظه به لحظه اخبار کشور رصد می کند این عمل سهوی نبوده و عمدی بوده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین سالک این عمل روزنامه ایران و شهروند راکه فرمایشات رهبری را پوشش ندادند یک نوع بی حرمتی دانست و خاطرنشان کرد: این عمل آنها به فرمایشات حکیمانه رهبری که برای مشخص کردن مسیر برای افراد جامعه است لطمه وارد می کند و ضرورت پوشش این خبر برای کسی پوشیده نیست.