۲۵ تير ۱۳۹۲ - ۰۴:۰۰

برگزاری‌مانورهای‌نظامی‌روسیه باحضور پوتین

رئیس‌جمهوری روسیه روز چهارشنبه از مرحله پایانی مانورهای گسترده نیروهای نظامی ناحیه مرکزی و شرقی نیروهای مسلح این کشور که به دستور فوری وی در حال برگزاری است، بازدید خواهد کرد.
کد خبر : ۱۲۳۲۵۰
صراط: به نقل از خبرگزاری «نووستی»، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه  روز چهارشنبه، 17 جولای از منطقه نظامی ناحیه شرق «تسوگول» دیدن خواهد کرد که مرحله پایانی مانورهای گسترده نیروهای نظامی ناحیه مرکزی و شرقی نیروهای مسلح روسیه در آنجا برگزار می‌شود.

دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین امروز دوشنبه با اعلام این مطلب یادآور شد: مانورهای گسترده نیروهای نظامی ناحیه مرکزی و شرقی نیروهای مسلح روسیه از تاریخ 13 جولای سال 2013 به دستور فرمانده کل نیروهای مسلح پوتین آغاز شده است. پوتین در جریان بازدید خود از این منطقه نظامی، از بخشی از این مانورها دیدن خواهد کرد.

رئیس‌جمهوری روسیه روز جمعه به «سرگئی شایگو» وزیر دفاع این کشور دستور داده بود تا در تاریخ 13 جولای تمرینات نظامی فوری را در ناحیه نظامی شرق روسیه برگزار کند. پوتین تاکید کرد که در جریان این تمرینات باید توجه ویژه روی عملیات نجات دریایی، بخصوص ناوگان زیردریایی صورت بگیرد.

در جریان سومین روز برگزاری مانورهای گسترده نیروهای نظامی ناحیه مرکزی و شرقی نیروهای مسلح روسیه 17 گردان نظامی و کشتی‌های ناوگان اقیانوس آرام، در آب‌های ساحلی دریای ژاپن شرکت دارند.
منبع: فارس