۲۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۱

خداحافظی متفاوت با رئیس جمهور

استاندار قم با اشاره به حماسه سیاسی ۲۴ خرداد و با بیان اینکه تداوم این حماسه عظیم در گرو وحدت، برادری و همدلی است، گفت: خداحافظی مردمی با رئیس جمهور در قم اتفاق افتاد.
کد خبر : ۱۲۳۶۰۹
صراط: به نقل ازروابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی، درجلسه شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه استانداری برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به سفر اخیر هیات دولت به قم، اظهار کرد: این سفر از جهات مختلف برای استان حائز اهمیت بود و توانست دستاوردهای بسیار خوبی نیز به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به تشکیل جلسه کارگروه توسعه و عمران استان در حضور رئیس جمهور و وزراء، گفت: در این نشست مصوبات خوبی برای بخش‌های توسعه کشاورزی، معدن، گردشگری و زیارت استان به تصویب رسید.

استاندار قم از سفر اخیر رئیس جمهور به قم به عنوان سفر چهارم دولت یاد کرد و افزود: مصوبات کارگروه استانی دولت در جلسه هیات وزیران تهران نیز مطرح و مورد تایید قرار گرفت.

پیریایی با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم افتتاح بلوار پیامبر اعظم (ع) که با حضور رئیس جمهور برگزار شد بیان کرد: مردم ولایتمدار قم با حضور گسترده خود در این مراسم به نوعی از زحمات هشت ساله دکتر احمدی ‌نژاد، هیئت دولت و همچنین از نگاه ویژه مقام معظم رهبری به قم تجلیل به‌عمل آوردند.

وی با بیان این که در حقیقت خداحافظی مردمی رئیس جمهور در قم اتفاق افتاد، تصریح کرد: مردم قدرشناس قم با این حضور باشکوه، نشان دادند که قدردان خدمات دولت و نظام هستند.

استاندار قم با اشاره به این که مصوبات جدید تعهدات اضافی بر عهده دولت نمی‌گذارد، آن را نیاز جدی استان عنوان و خاطرنشان کرد: قبل از سفر، کلیه مصوبات سفرهای استانی گذشته هیئت دولت به استان و همچنین مصوبات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به قم به دقت در جلسات کارشناسی مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به برخی از مصوبات مهم سفر هیات دولت به قم، عنوان کرد: در سفر اخیر رئیس جمهور به قم، پیشنهاد استقرار خطوط ریلی در منطقه سلفچگان به تصویب رسید و برای اجرای آن 7 میلیارد تومان تخصیص یافت که این پروژه از مصادیق و مولفه‌های حماسه اقتصادی در قم به شمار خواهد آمد ضمن این که احداث بندر خشک نیز در این منطقه مورد تاکید ویژه قرار گرفت.

پیریایی با اشاره به برگزاری باشکوه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و عرض تبریک به منتخب ملت و آرزوی توفیق برای ایشان، اظهار کرد: این انتخابات بار دیگر جمهوریت و مردم سالاری دینی بی نظیر نظام را به رخ دنیا کشاند.

وی با بیان این که حماسه سیاسی مد نظر مقام معظم رهبری در این انتخابات محقق شد افزود: سران قوا و آحاد ملت ایران ثابت کردند که همواره سرباز ولایت هستند و این امر نشان دهنده جایگاه رفیع ولایت و رهبری در نظام اسلامی و افتخاری برای مردم و مسولان است.

استاندار قم با اشاره به این که انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها در کمال آرامش و امنیت در سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد: اعضای شورای تامین در سراسر کشور با حضور پررنگ و برجسته خود زمینه برگزاری انتخاباتی آرام و بدون کمترین مشکل را فراهم آوردند که باید از آنان تقدیر کرد.

وی تصریح کرد: در استان قم نیز، تنها برگزاری انتخاباتی پرشور و گسترده و خلق حماسه سیاسی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در دستور کار بود که به یاری خداوند متعال و هوشیاری و بصیرت مردم محقق شد.

پیریایی، با بیان اینکه خلق حماسی سیاسی همچنان ادامه دارد گفت: این امر با انسجام، وحدت و اتحاد مردم و مسئولان تداوم می‌یابد و در واقع حماسی سیاسی از این به بعد بر اساس صمیمت و برادری خواهد بود.

وی با تبریک به منتخبان مردم قم در شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: در این دوره تعدد کرسی‌های نمایندگی در شورای اسلامی شهر قم به 21 نفر افزایش یافت که از منتخبان انتظار می‌رود با اجتناب از هرگونه اختلاف در راستای خدمت بیشتر به شهر مقدس قم تلاش کنند.

استاندار قم همچنین از زحمات شهرداری در راستای آماده سازی پروژه بلوار پیامبر اعظم (ع) نیز قدردانی کرد و گفت: این پروژه بزرگ با همت و تلاش جهادی به سرانجام رسید که باید از همه عوامل و دست اندرکاران این طرح جهادی تقدیر کرد.

منبع: تسنیم
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم