۲۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۲

باغ گياه‌شناسي نوشهر در دست دولت

نماينده نوشهر با بايان اينكه پرونده «باغ گياه‌شناسي نوشهر» متوقف شد، و گفت: از آنجایی که عمر دولت فعلی در حال اتمام است، ادامه رسیدگی به اين پرونده به دولت یازدهم موکول شد.
کد خبر : ۱۲۳۷۲۹
صراط: قاسم احمدی‌لاشکی نماینده نوشهر به آخرین وضعیت پرونده«باغ گیاه شناسی نوشهر» اشاره کرد و گفت: این پرونده فعلا متوقف شده است.

وی افزود: باغ گیاه‌شناسی نوشهر مجموعا 38 هکتار است که فقط دو هکتار این باغ، در مسیر جاده‌کشی به بندر نوشهر قرار می‌گیرد.
 
عضو مجمع نمایندگان مازندران خاطرنشان کرد: به همان اندازه که مجموعه باغ گیاه‌شناسی نوشهر برای ما اهمیت دارد و قطعا برای حفظ آن تلاش می‌کنیم، بندر نوشهر نیز اهمیت دارد و به عبارتی بندر نوشهر شاهرگ حیات شهرستان نوشهر است.

احمدی‌لاشکی تصریح کرد: متأسفانه عده‌ای بدون آنکه از موضوع مطلع باشند شروع به جوسازی علیه این باغ کرده و حتی حاضر نشدند این موضوع را بررسی کنند و این عکس‌العمل به روند پرونده باغ گیاه‌شناسی نوشهر تأثیر گذاشت.
 
نماینده نوشهر در ادامه به سرانجام این پرونده اشاره کرد و گفت: از آنجایی که عمر دولت فعلی در حال اتمام  است،  ادامه رسیدگی به پرونده باغ گیاه‌شناسی نوشهر به دولت یازدهم موکول شد.