۲۶ تير ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۶

خبر پوردستان از سه رزمایش ارتش

فرمانده نیروی زمینی ارتش از برگزاری ۳ رزمایش الگوی پیاده، زرهی و توپخانه تا آذرماه خبر داد و گفت: علاوه بر آن یک رزمایش گسترده با مقیاس وسیع چندهزار کیلومتری را در جنوب شرق کشور در آبان‌ماه خواهیم داشت.
کد خبر : ۱۲۳۷۸۴
صراط: امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم گرامیداشت سپهبد صیاد شیرازی و هوانیروز که عصر امروز در ستاد هوانیروز برگزار شد، در خصوص دستاوردهای جدید این نیرو، اظهار داشت: انشاءالله یک سری شبیه‌سازها را آماده کرده‌ایم و آماده رونمایی هستند و قرار است تا آذرماه نیز نفربرهای اسکورپین را رونمایی کنیم.

وی در خصوص زمان و مکان رزمایش نیروی زمینی ارتش در سال جاری گفت: امسال سه رزمایش الگوی پیاده، الگوی زرهی و الگوی توپخانه را خواهیم داشت و همچنین علاوه بر آن یک رزمایش گسترده با مقیاس وسیع چندهزار کیلومتری آبان‌ماه در جنوب شرق کشور برگزار خواهیم کرد.

فرمانده نیروی ارتش بر همین اساس اضافه کرد: کارهای مقدماتی و اولیه این رزمایش انجام شده و انشاءالله در زمان مقرر خود انجام می‌شود.

امیرپوردستان در پاسخ به سوالی مبنی بر برگزاری رزمایش مشترک ارتش و سپاه افزود: امسال رزمایش مشترکی با سپاه نداریم و رزمایش‌های الگوی خود را خواهیم داشت و انشاءالله بعد از پایان رزمایش‌های الگو، رزمایش مشترک را نیز خواهیم داشت.

وی همچنین در خصوص تربیت نیروی انسانی ماهر در نیروی زمینی ارتش، گفت: به اعتقاد ما در جنگ‌های آینده حرف آینده را نیروی انسانی می‌زند و برخلاف کسانی که می‌گویند این تجهیزات است که معادلات جنگ را تعیین می‌کند، نیروی انسانی متعهد و با اخلاق است که می‌‌تواند در میدان عمل کارساز باشد که ما نمونه آن را در جنگ 22 روزه مشاهده کردیم.

منبع: تسنیم
برچسب ها: ارتش رزمایش صراط