۲۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۲

گرد و خاک در جمع مدیران سرخابی

در فاصله دو هفته مانده تا پایان دولت دهم ناگهان وزارت ورزش در اقدامی تامل‌برانگیز اقدام به تغییر در هیئت مدیره دو باشگاه محبوب پایتخت کرد.
کد خبر : ۱۲۴۰۲۸
صراط: دو هفته دیگر دولت دهم به پایان می رسد. وقتی دولت احمدی نژاد به پایان برسد یعنی تمامی ارکان این دولت هم با روی کار آمدن دولت یازدهم و در دست گرفتن زمام امور توسط روحانی وزرای جدید به زودی مشغول به کار می شوند.

خیلی شفاف به اصل مطلب می پردازیم و آن هم تغییرات در هیئت مدیره پرسپولیس و استقلال است.

روز چهارشنبه به یکباره در وزارت ورزش تصمیمات زیادی گرفته شد.

از حذف امیدوار رضایی در هیئت مدیره استقلال تا کنار گذاشته شدن فداحسین مالکی از رئیس هیئت مدیره پرسپولیس.

اول مروری داشته باشیم به اعضای هیئت مدیره دو باشگاه:

در هیئت مدیره استقلال در حال حاضر مقداد نجف نژاد، احمد شهریاری، علی فتح الله زاده، منصور پورحیدی و حسن زمانی عضو هستند.

در واقع دو نفر آخر به تازگی حکم گرفته اند و در عوض امیدوار رضایی به دلایلی که هنوز اعلام نشده و تامل برانگیز است از این سمت کنار گذاشته شده است.

در نقطه مقابل یعنی در اردوگاه سرخ محمد رویانیان، علی پروین، نامی، محمد جمشیدی و اکبری عضویت دارند.

در این سوی میدان هم فدا حسین مالکی و حسین نژاد فلاح دیگر در هیئت مدیره نیستند.

* در این ۱۵ روز چه اتفاقی قرار است رخ دهد؟

وزیران دولت احمدی نژاد ۱۵ روز دیگر به کار خود پایان می دهند و سوال این جاست که این همه تغییرات و برکناری برای چیست؟

البته همه منتظر بودند تا در خصوص محمد رویانیان و ادامه کار او در پرسپولیس وزات ورش وارد عمل شود اما کمتر کسی فکر می کرد رویانیان با توجه به همه انتقادهایی که در چند وقت اخیر به وزارت ورزش و شخص حمید سجادی معاون ورزشی وزیر داشت ابقا شود و در عوض فداحسین مالکی از هیئت مدیره پرسپولیس برکنار شود.

البته خط خوردن نام کامبوزیا رئیس فدراسیون شطرنج هم داستان خود را دارد.

اصل سوال این است که آمدن کامبوزیا بهر چه بود که خط خوردن نام او بهره چه باشد!

مطرح کردن نام او جز تنش و به وجود آمدن مصاحبه هایی که برای چهره ورزش این مرز و بوم روی خوشی نداشت چه حاصل دیگری داشت؟

این همه اتفاق ناپسند حاصل چه تفکری بود؟

اینکه پرسپولیس بی خود و بی جهت به حاشیه رفت چه کسی یا کسانی نفع بردند؟و اینک که به دولت روحانی نزدیک می شویم دو نفر از اعضای هیئت مدیره حذف می شوند و نفرات جدیدی اضافه می شوند.آقایان اکبری و نامی تا به حال در کدام پست ورزشی مدیریت کرده اند؟ اصلا ملاک انتخاب این افراد بر چه اساسی است. این چه سیستمی است که هواداران و رسانه ها نباید از آن مطلع شوند و بدانند که انتخاب اعضای هیئت مدیره پرسپولیس و استقلال با چه معیارهایی انتخاب می شوند.در مورد باشگاه استقلال هم همین بحث وجود دارد. چه اتفاقی رخ می دهد تصمیم به برکناری امیدوار رضایی می گیرند و به جای او از حسن زمانی و منصور پورحیدری استفاده می کند؟مگر منصور پورحیدری همین چند سال قبل عضو هیئت مدیره نبود ولی بار دیگر او را کنار گذاشتند و البته هنوز هم ندای صحبت های او در گوشمان است که معتقد بود اعضای هیئت مدیره استقلال باید افرادی باشند که بار اقتصادی داشته باشند. آیا این پورحیدری با پورحیدری که سابقه حضور در هیئت مدیره را داشت فرق دارد؟ آیا اینک پورحیدری می تواند از لحاظ مالی باری برای استقلال داشته باشد و یا اگر هدف حضور یک فرد فنی است پس کمیته فنی و کادرفنی چه جایگاهی دارند؟کاش دوستان حداقل برای هواداران ارزش قائل شوند و دلایل این تغییرات ناگهانی را بگویند.











منبع: فارس
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم