۳۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۷

اعتماد ملی دوباره بازگشایی می شود؟

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی زمزمه‌های بازگشایی حزب اعتماد ملی را نوعی سهم‌خواهی حزب متبوعش عنوان کرد و گفت: به نظر می‌رسد برخی اعضای حزب تفکر حزبی نداشته و صرفاً دنبال منافع خود در دولت جدید هستند.
کد خبر : ۱۲۴۶۰۴

صراط: مجید گروسی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی  زمزمه‌های بازگشایی حزب اعتماد ملی را نوعی سهم‌خواهی حزب متبوعش عنوان کرد و اظهار داشت: درباره حزب اعتماد ملی هنوز چیزی معلوم نیست و قائم‌مقام حزب نیز نتوانست جای دبیرکل را پر کند؛‌ جلسه اخیر نیز برای ارائه گزارشی درباره انتخابات بوده است. 

گروسی با بیان اینکه به نظر می‌رسد برخی اعضای حزب تفکر حزبی نداشته و صرفاً دنبال منافع خود هستند تصریح کرد:آنها دنبال سهم‌خواهی از دولت هستند و اگر نه در این 4 سال کجا بوده‌اند؛ چرا کسی نگفت وقتی کروبی نیست، 50 عضو دیگر برای فعالیت هستند از این رو آنها به‌ دنبال پست گرفتن و نه راه انداختن حزب هستند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی به بلاتکلیفی حزب اعتماد ملی در استان‌ها اشاره کرد و ادامه داد: اکثر اعضا این حقیقت را می‌دانند اما دلواپسی دارند که در صورت مطرح کردن این مسائل کنار گذاشته شوند اما اگر حزب می‌خواهد راه بیفتد، باید ساختمان جدید تهیه کرده و برنامه‌ها و کمیته‌های خود را مشخص کنند.

وی به علاقه اعضای حزب برای بازگشت دبیر کل اشاره کرد و ادامه داد: ما احساس می‌کنیم این‌ها بازی سیاسی است و اعضای اعتماد ملی که در ستاد عارف و روحانی زحمت کشیده‌اند اکنون می‌خواهند با احیای اعتماد ملی برای مسئولیت در دولت خود را مطرح کنند اما تا زمانی که کروبی نباشد حزب اعتماد ملی راه‌اندازی نمی‌شود و راه‌اندازی حزب کار این آقایان نیست.

گروسی در پایان در حالی از جایگزین شدن حق‌شناس به جای گرامی مقدم به عنوان سخنگوی حزب اعتماد ملی خبر داد که حق‌شناس در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس این موضوع را تایید نکرد.

منبع: فارس
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم