۰۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۶

دیدار حدادعادل با لاریجانی و روحانی

عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه در جلسه مجمع عمومی این فراکسیون ۶ معیار برای کابینه آینده بیان شد، گفت: قرار شده حدادعادل با علی‌ لاریجانی و حجت‌الاسلام روحانی دیدار داشته باشد.
کد خبر : ۱۲۴۹۳۶
  صراط: حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست مجمع عمومی اعضای این فراکسیون اظهار داشت:‌جلسه امروز با حضور 80 نفر از اعضای فراکسیون اصولگرایان برگزار شد و در این جلسه آقای حدادعادل راجع به دیدارش با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی توضیحاتی ارائه داد.

وی ادامه داد: بر اساس گفته‌های آقای حدادعادل در این جلسه تفاهم و همدلی بسیاری وجود داشته و بین 2 فراکسیون اصولگرایی مجلس یعنی فراکسیون رهروان ولایت و اصولگرایان تفاهمی ایجاد شده است.

این نماینده مجلس همچنین تصریح کرد: آقای حدادعادل در این جلسه گفت که با اینکه بنده 3 سال با آقای لاریجانی جلسه سیاسی نداشتم اما این جلسه با تفاهم و همدلی همراه بوده است.

حسینی در ادامه تصریح کرد: در جلسه امروز مجمع عمومی 6 معیار برای اعضای کابینه آینده بیان شد که اکثریت اعضاء با آن موافقت کردند و بیانیه فراکسیون نیز امروز آماده می‌شود، همچنین خوشبختانه با تفاهمی که بین فراکسیو‌ن‌های اصولگرایان مجلس بوجود آمده است, امیدواریم در کابینه آینده اتحاد و همدلی وجود داشته باشد.

وی افزود: متاسفانه برخی از این موقعیت که در مجلس 2 فراکسیون اصولگرایی وجود دارد، استفاده کرده و سعی می‌کنند بین اصولگرایان اختلاف ایجاد کنند. همان‌هایی که دوم خردادی بودند و حالا خود را اعتدالیون می‌دانند، به اعضای فراکسیون رهروان و یا دیگران می‌گویند که شما تندرو نیستید و معتدلید تا این افراد را جذب خود کنند و بتوانند در رای‌گیری آینده اکثریت را داشته باشند.

این عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس در پایان گفت: قرار شد آقای حدادعادل دوباره دیداری را با آقای لاریجانی داشته باشد و اگر شد، با حجت‌الاسلام روحانی نیز ملاقات کنند تا نظرات اعضای فراکسیون اصولگرایان را به آنها منتقل کنند.
منبع: تسنیم