۰۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۶

شهاب حسینی: خودرانقل مجلس نكنيد

بازيگر "هيس دخترها فرياد نمي زنند" گفت: هنرمندان فرهنگي به دليل انتظار مردم از آنها با ايجاد صحنه‌هايي نامناسب خود را نقل مجالس نكنند.
کد خبر : ۱۲۵۹۵۵
صراط"شهاب حسيني" بازيگر در خصوص خانه‌سينما ، گفت: برخي تصميم‌شان بر اين است كه خانه‌سينما بسته بماند و دوستان ديگري هم به دنبال باز شدن خانه‌سينما هستند،‌ در نهايت هيچ راهي جزء تعامل نداريم به دليل اينكه همه‌‌ي ما زير يك سقف زندگي مي‌كنيم و به طور حتم به دنبال صلاح كشور هستيم.
 
"حسيني"تصريح كرد: مردم و جامعه از بخش فرهنگي توقع بسياري دارند و توقع دارند كسي كه خود را پرچم‌دار فرهنگ اين كشور مي‌داند بهترين عمل‌ها و عكس‌العمل‌ها را از خود نشان بدهد و صحنه‌هاي نازيبا را ايجاد نكنند كه نقل مجالس شوند.
 
"حسيني" به خواننده‌ي كه به نام او ترانه خوانده اشاره كرد و گفت: من خواننده‌ي آن ترانه‌‌ي معروف نيستم و با توجه به اينكه صدايش موردپسند مردم بوده از اين خواننده مي‌خواهم كه چهره‌ي خودش را از ابهام بيرون بياورد زيرا حيف است كار به اين زيبايي به نام من باشد.
 
وي خاطر نشان كرد: من 10 سال پيش به همراهي برادرم ترانه‌اي را خواندم كه آن هم به اصطلاح در كشو باقي مانده و ديگر ترانه‌اي را هم نخواهم خواند.