۰۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۶

چرا گزارش حادثه قم امروزهم قرائت نشد؟

ابتدا قرار بود این گزارش روز گذشته در صحن علنی مجلس قرائت شود اما یک روز به تاخیر افتاد. امروز نیز به دلیل در دستور کار قرار گرفتن دو لایحه و ضرورت آنها نسبت به قرائت گزارش حادثه قم، این گزارش در مجلس قرائت نشد و به هفته آینده موکول شد.
کد خبر : ۱۲۵۹۷۳
صراطقرائت گزارش تهیه شده در خصوص حادثه 22 بهمن ماه سال گذشته شهر قم به هفته آینده موکول شد.

کمال الدین پیرموذن، نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: ابتدا قرار بود این گزارش روز گذشته در صحن علنی مجلس قرائت شود اما یک روز به تاخیر افتاد. امروز نیز به دلیل در دستور کار قرار گرفتن دو لایحه و ضرورت آنها نسبت به قرائت گزارش حادثه قم، این گزارش در مجلس قرائت نشد و به هفته آینده موکول شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین عدم قرائت این گزارش به دلیل تهدید مقامات دولتی را رد کرد و گفت: هیچ تهدیدی از قرائت این گزارش جلوگیری نخواهد کرد و این گزارش هفته آینده در مجلس قرائت خواهد شد.

پیش از این قرار بود این گزارش بین ساعت 10 تا 11 صبح امروز در مجلس شورای اسلامی قرائت شود.

در این باره همچنین عضو کمیته حقیقت یاب حادثه ۲۲بهمن قم، از تماس تلفنی تهدیدآمیز یکی از مقامات ارشد دولت با عضوی از این کمیته خبر داد.

سیدحسین نقوی حسینی در گفت وگو با خانه ملت گفت: پس از آماده سازی گزارش حادثه 22بهمن قم و قرائت و تصویب آن در کمیسیون امنیت ملی مجلس، افراد مختلفی در مصاحبه ها یا موضع گیری ها در نشریات وابسته به خود و حتی گاه به صورت تلفنی یا حضوری، به اعضای کمیته بررسی اهانت و تهمت زدند و حتی تهدید کردند اگر این گزارش قرائت شود، فلان می شود و چنان می کنیم.
منبع: فردا
برچسب ها: قرائت گزارش قم صراط