۱۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۸

ماجرای شکایت بقایی ازنمایندگان مجلس

نایب رئیس هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس، با بیان اینکه نشست‌هاي اين هیأت در ماه مبارک رمضان برگزار نشده و احتمالا از اين پس هم تا پايان ماه مبارک برگزار نخواهد شد ، گفت: گزارش‌های واصله درباره شکایت بقایی از سه نماینده مجلس بعد از ماه مبارک رمضان بررسی می‌شود.
کد خبر : ۱۲۶۴۰۵
صراط: "حجت‌الاسلام موسي غضنفرآبادي" نماينده مردم بم در مجلس با اعلام اینکه نشست هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان در روز چهارنشبه هفته جاري برگزار نشد، اظهار داشت: به دنبال نطق و اظهارنظر برخي نمایندگان درباره سفر حمید بقایی و خانواده او به نیویورک همراه با رئیس‌جمهور، قوه قضائیه از هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان درخواست کرده  تا این هیأت، نظر خود را درباره قانوني بودن یا نبودن اظهارات این نمایندگان درباره سفر بقايي و خانواده‌اش اعلام کند.

وي ادامه داد: از این رو قرار بود بعد از پایان بررسی‌ها، نظر قطعی هیأت نظارت در مورد شکایت بقایی از سه نماینده مجلس اعلام شود، اما متأسفانه این نشست تشکیل نشد.
 
 نایب رئیس هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان با بیان اینکه به احتمال بسیار زیاد نشست هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس در ماه مبارک رمضان برگزار نخواهد شد، تصریح کرد: گزارش‌های واصله درباره شکایت دولت از سه نماینده مجلس و موضوع سفر خانواده اعضای هیأت دولت به نیویورک در نشستی بعد از ماه مبارک رمضان بررسی و نتايج اعلام می‌شود.
 
گفتني است؛ به دنبال نطق و اظهارنظر  برخي نمایندگان درباره سفر حمید بقایی و خانواده او به نیویورک، همراه با رئیس‌جمهور، وی از مصطفی افضلی‌فرد، محمد‌علی پورمختار و نادر قاضی پور به دادگاه شکایت کرده است.