۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۶:۴۵

سوریه به زودی پیروزی خود را اعلام میکند

وزیر دفاع سوریه تاکید کرد که ارتش این کشور نه تنها با گروه‌های تروریستی بلکه با رژیم‌های عربی و منطقه‌ای در جنگ به سر می‌برد اما به زودی پیروزی بزرگ خود را در جنگی جهانی اعلام می‌کند.
کد خبر : ۱۲۶۵۱۰

صراط: به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، سرتیپ فهد جاسم الفریج معاون فرمانده کل ارتش و نیروهای مسلح و وزیر دفاع سوریه بار دیگر بر قدرت ارتش عربی سوریه برای تحقق پیروزی تاکید کرد و گفت: ما از همان آغاز اطمینان داشتیم که قدرت تحقق پیروزی را داریم و اگر اینگونه نبود سوریه مقاوم نمانده بود.

الفریج به مناسبت شصت و هشتمین سالگرد تاسیس ارتش ملی سوریه گفت: قدرت ارتش سوریه همواره دغدغه دشمنان ما بوده و هست و برای همین است که آنها می‌خواهند ارتش ما را هدف بگیرند.

وزیر دفاع سوریه گفت: سوریه تنها با گروه‌های تروریستی مسلح جنگ نمی‌کند بلکه در مبارزه با تروریسم با رژیم‌های عربی و منطقه‌ای روبه رو است که به نیابت از همه جهان در سوریه مداخله کردند.

الفریج تاکید کرد: ارتش سوریه تروریسم و تروریست‌ها را در هر کجای کشور که باشند در راستای دفاع از کشور و مردم آن تحت پیگرد قرار می‌دهد.

وزیر دفاع سوریه گفت: دشمن اسرائیلی تلاش کرد در پشت صحنه بماند و از طریق مزدوران خود سوریه را ضعیف کند اما با وجود همه پشتیبانی‌های مالی و تجهیزاتی دشمن شکست خورد و مزدورانش نیز شکست خوردند و آرزوهایشان به لطف پایداری ارتش بر باد رفت.

منبع: فارس
برچسب ها: سوریه وزیر جنگ صراط