۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۹

کانون کارگردانان قانونی تشکیل می‌شود

جمال شورجه با اشاره به برگزاری مجمع عمومی کانون کارگردانان قانونی گفت: تعدادی از کارگردانان به درخواست رئیس هیئت مدیره قانونی خانه سینما (حبیب‌الله کاسه‌ساز) درخواست تشکیل کانون کارگردانان قانونی را به ارشاد ارایه دادند.
کد خبر : ۱۲۶۶۸۱
صراط: جمال شورجه کارگردان درباره چگونگی برگزاری مجمع عمومی کانون کارگردانان قانونی گفت: هیئتی از کارگردانان درخواستی را به ارشاد ارایه دادند و خواستند تا کانون کارگردانان قانونی را تشکیل دهند. این امر محقق شد و روز دوشنبه 14 مردادماه مجمع عمومی برگزار می‌شود.

وی درباره کارگردانانی که درخواست تشکیل کانون قانونی را به وزارت ارشاد ارایه دادند، گفت: تعدادی از کارگردانان به درخواست رئیس هیئت مدیره قانونی خانه سینما (حبیب‌الله کاسه‌ساز) درخواست تشکیل کانون کارگردانان قانونی را به ارشاد ارایه دادند و  ارشاد هم با برگزاری مجمع عمومی اعلام موافقت کرد و نماینده و ناظر هم به مجمع عمومی اعزام خواهد کرد.

شورجه درباره حضور کارگردانان در این مجمع گفت: ما از کارگردانان سینمای ایران به صورت تلفنی و پیامک دعوت کردیم حدود 150 نفر از کارگردانان را به این مجمع عمومی دعوت شدند. امیدواریم نیمی از این افراد در مجمع عمومی حاضر شوند تا بتوانیم با تصویب اساسنامه و انتخاب هیئت مدیره کانون قانونی کارگردانان را تشکیل دهیم.

وی درباره شرایط حضور کارگردانان در این کانون گفت: پس از برگزاری مجمع عمومی کارگردانان می‌توانند درخواست حضور در این کانون را به هیئت مدیره ارایه و طبق اساسنامه چنانچه شرایط عضویت را داشته باشند می‌توانند عضو رسمی کانون قانونی کارگردانان شوند.

منبع: فارس