۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۸

تبدیل مسجدحضرت داوودبه معبد یهودیان

رژیم صهیونیستی سعی دارد در راستای طرح‌های یهودی سازی خود در اراضی اشغالی سال 48 فلسطین، تمامی آثار اسلامی مسجد حضرت داوود (ع) را در شهر اشغالی قدس تغییر داده و آنجا را تبدیل به معبد یهودی کند.
کد خبر : ۱۲۶۷۲۷
صراط: مراجع تندروی یهودی برای دومین بار طی هفته گذشته به مسجد تاریخی حضرت داوود در محله آل دجانی در جنوب غربی مسجد مبارک الاقصی حمله برده و سه دیوار آنجا را که با سرامیک و سنگ مرمر اصیل (مربوط به دوره عثمانی) تزیین شده بودند، تخریب کردند.

این روزنامه خاطرنشان کرد که پس از کنده شدن سرامیک‌های دیوارهای این مسجد توسط یهودیان تندرو، سازمان آثار باستانی رژیم صهیونیستی به جای مرمت و بازسازی این بنا، اقدام به تخریب تمامی آثار عربی و اسلامی آن و تبدیل این مسجد به معبد یهودی کرد.

قدمت این مسجد به قرن نوزدهم می‌رسد و از آن زمان تاکنون هیچ گونه عملیات مرمت و بازسازی بر روی این بنا صورت نگرفته و سرامیک‌های مجلل این بنا همچنان بر روی دیوارها باقی مانده بود تا اینکه اخیرا یهودیان تندرو آنها را کندند.

این اقدامات یهودیان مذهبی و تندرو با حمایت و پشتیبانی مراجع رسمی صورت می‌گیرد و آنها با علم به اینکه دولت و ارتش عبری هیچ اقدامی برای مقابله با تخریب و غارتگری‌هایشان نمی‌کنند، از هیچ اقدامی برای تخریب آثار اسلامی و عربی در اراضی فلسطینی دریغ نمی‌کنند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: یهودیان معبد صراط