۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۶

اولین سفراستانی هاشمی در دولت روحانی

هاشمی رفسنجانی خطاب به ایلامی ها: هم برای تجدید دیدار و هم بررسی مجدد اوضاع استان و مقایسه پیشرفت‌ها در طول این سالها، در اولین فرصت به ایلام خواهم آمد.
کد خبر : ۱۲۷۰۱۱

صراط:  رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به دعوت جمعی از نخبگان حوزوی و دانشگاهی و نمایندگان ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی از استان ایلام برای سفر به این استان گفت: هم برای تجدید دیدار و هم بررسی مجدد اوضاع استان و مقایسه پیشرفت‌ها در طول این سالها، در اولین فرصت به ایلام خواهم آمد.


 جمعی از نخبگان حوزوی و دانشگاهی و نمایندگان ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی از استان ایلام با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دیدار کردند.

 

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این دیدار با بیان خاطراتی از حضور مردان و زنان ایلامی در ایام دفاع مقدس گفت: وقتی خانواده‌های ایلامی را می‌دیدیم که مانند کوه‌ مقاوم و صبور هستند و زیر چادرها و در دره‌های زندگی می‌کنند، روحیه می‌گرفتیم.

 

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با اشاره به برنامه‌های دولت سازندگی برای استان ایلام و در پاسخ به دعوت حاضران برای سفر به این استان گفت: هم برای تجدید دیدار و هم بررسی مجدد اوضاع استان و مقایسه پیشرفت‌ها در طول این سالها، در اولین فرصت به ایلام خواهم آمد.

 

در آغاز این دیدار حجج اسلام طاهری خرم‌آبادی و اشرفی و آقایان دکتر عادل‌آذر، محمدیان، حائری، یاری، قنبری، کریمی و رستم‌زاد گزارشی از اوضاع فرهنگی، اقتصادی، کشاورزی، صنعتی و اجتماعی استان ارائه کردند و خواستار استفاده از نخبگان استان در بدنه دولت شدند.


منبع: مهر