۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۷

مراسم توديع بقايي ومعارفه نهاونديان برگزارشد

مراسم توديع حميد بقايي و معارفه محمد نهاونديان عصر دوشنبه با حضور اعضاء دفتر رييس‌جمهور و مديران بخش هاي مختلف نهاد رياست جمهوري برگزار شد.
کد خبر : ۱۲۷۱۶۳
 صراط:    محمد نهاونديان رييس دفتر رييس‌جمهور و سرپرست نهاد رياست جمهوري در اين مراسم تقارن آغاز کار دولت يازدهم و ايام ماه مبارک رمضان را به فال نيک گرفت و با اشاره به اينکه بايد در تمام امور ياد و نام خدا سرلوحه کارها و اقدامات باشد، تصريح کرد: بايد به گونه‌اي عمل کنيم که فضاي جامعه و خدمتگزاران مردم فضاي معنوي همراه با روحيه اخلاص و فداکاري باشد.
 
رييس دفتر رييس‌جمهور با بيان اينکه دوران تغيير و تحولات در مسندهاي اجرايي در حقيقت، فرصت جديدي براي تجديد عهد با خدا و انجام کار خالصانه براي خداست، اظهار داشت: نبايد به واسطه انجام يک تغيير و تحول، حتي يک روز سستي در انجام وظايف و رسيدگي به کار مردم صورت پذيرد و از سويي ديگر بايد توجه داشت که در اين دوران هيچ کاري با دستپاچگي و عجله انجام نشود.
 
نهاونديان با بيان اينکه در انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري بر خلاف ميل دشمنان که مي‌خواستند جابه‌جايي مسئوليت در کشور با اقتدار ملي، آرامش و طمأنينه همراه نباشد، اما اصل تداوم نظام در اين جريان به تثبيت رسيد، تصريح کرد: در نظام جمهوري اسلامي ايران که ملت در راه ايستادگي بر آن خون‌هاي بسياري را تقديم کرده، هر چه مسئوليت بالاتر باشد، ظرافت و حساسيت کار بيشتر خواهد بود.
 
سرپرست نهاد رياست جمهوري با بيان اينکه شأن، جايگاه و اثرگذاري کارکنان رياست جمهوري بسيار بالا و رفيع بوده و هر چه نقطه اثر فعاليت‌هاي انسان رفيع باشد، زواياي خطا نيز با ضريبي بالا رخ مي‌دهد،‌ اظهار داشت: حسايت فعاليت در نهاد رياست جمهوري و توجه به شرايط موجود مي‌طلبد تا از اين مجموعه پيامي از آرامش و تداوم در خدمت به فضاي اجتماعي و اقتصاد کشور منتقل شود.
 
رييس دفتر رييس‌جمهور با تأکيد بر اينکه بناي کار دولت و گفتمان اصلي دکتر روحاني اعتدال است، خاطر نشان کرد: مشي اعتدالي در زندگي فردي و اجتماعي بازخوردي مناسب خواهد داشت و اين به معناي استفاده از تمامي نخبگان و داده‌هاي علمي و پرهيز از انجام کارها و اتخاذ تصميمات در شرايط عجولانه و با شتاب‌زدگي است.
 
نهاونديان با بيان اينکه هدف و مقصد انجام همه فعاليت‌ها بايد دستيابي به رشد و تعالي باشد، اظهار داشت: بايد رفتار و اقدامات مجموعه کارکنان رياست جمهوري و سازمان‌هاي تابعه اين نگاه و تفکر را در کشور منعکس کند که از مهمترين لوازم آن رعايت انضباط است.
 
سرپرست نهاد رياست جمهوري قدرشناسي از تلاش‌هاي گذشتگان را سنت بسيار خوبي توصيف کرد و افزود: بايد نسبت به اقدامات خوبي که در گذشته صورت گرفته، قدرشناس بود و در عين حال با نگاهي منتقدانه در جهت رفع کاستي‌ها و کمبودها گام برداشت.
 
وي با تقدير از تلاش‌هاي مهندس بقايي در سمت معاونت اجرايي رييس‌جمهور و اقداماتي که در اصلاح ساختار مجموعه نهاد رياست جمهوري صورت گرفته است، اظهار داشت: تغيير و تحول در مسئوليت‌ها نبايد اثري در نحوه اجراي وظايف داشته باشد.
 
رييس دفتر رييس‌جمهور با تأکيد بر رعايت کامل انضباط و دقت در انجام وظايف محوله، گفت: مطمئناً تغيير و تحولاتي که در آينده در مجموعه نهاد رياست جمهوري انجام خواهد شد، بر اساس معيارهاي کارآمدي افراد خواهد بود.
 
در اين جلسه همچنين بقايي سرپرست سابق نهاد رياست جمهوري گزارشي از عملکرد معاونت اجرايي نهاد رياست جمهوري در دوران مسئوليت خود در دولت دهم ارائه و براي دکتر نهاونديان و ساير مسئولين دولت يازدهم آرزوي موفقيت در انجام خدمت‌رساني به مردم کرد.

منبع: مهر